*gull ungen* FØDEKLAR!! Skrevet 20. september 2008 #1 Skrevet 20. september 2008 satt på do i 4 timer i natt føltes som jeg hadde noe alvorlige vonde rier!!ja jeg vet håssen de kjennes ut er 2gangs fødende.. trodde babyen skulle kommet ut..det bare rant ut av meg både framme å bak..å den stakkar babyen sparket å slo meg i magen... har 33 dager igen.. kan det åpne seg når jeg har så vondt??har en spessiel følelse i ryggen i dag å hode følels helt i åpningen... er sikkelig kvalm å uggen...var hos jordmor på torsdag da var hodet festet å langt nedi bekkenet sa ho..ho trodde jeg gikk bare et par uker til.
Gjest Skrevet 20. september 2008 #2 Skrevet 20. september 2008 jeg har hørt at man kan gå i spontan fødsel når man har omgangsyka sa seint i svangerskapet. min vennines søster gikk i spntan fødsel når hun fikk omgansyka. hvis du får vedig vondt burde du ringe føden.kansje de vill ha deg inn for og se hvordan det går med babyen og livmora. det er jo stor belastning og sitte på do i 4 timer.
*gull ungen* FØDEKLAR!! Skrevet 20. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. september 2008 ja det er det det skal jeg love deg er helt sår i magen.. babyen har hvert fryktelig stille...kjenner den nesten ikke må den spare på kreftene når jeg er syk??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå