Anonym bruker Skrevet 20. september 2008 #1 Skrevet 20. september 2008 Tara. Jeg heter da Sara... Er 6 mnd på vei nå og er enda i tvil. Blir det harry??
Anonym bruker Skrevet 20. september 2008 #2 Skrevet 20. september 2008 Nei, det synes jeg er et fint navn:) Lykke til videre i svangerskapet:o)
Anonym bruker Skrevet 20. september 2008 #3 Skrevet 20. september 2008 vell, tara er ikke ett så gale navn. men vist du heter sara? vet ikke helt jeg. jeg og datteren min sine navn "rimer" litt, men det tenkte jeg ikke på før hun var 5 mnd faktisk.. hehe
Anonym bruker Skrevet 20. september 2008 #4 Skrevet 20. september 2008 Har så lyst og kalle henne det, men er enda litt usikker HI.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2008 #5 Skrevet 20. september 2008 Du ser kanskje fort om det er en Tara eller ikke når hun er født;o) Mange som f.eks har to navnevalg, men fort finner ut hva babyen må hete når de ser den.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2008 #6 Skrevet 20. september 2008 Tja, det er jo helt og holdent opp til deg det. Personlig synes jeg kanskje det høres litt upraktisk ut, ser for meg mange situasjoner det det blir forviklinger og misforståelse pga nesten like navn.
Anne-B. Skrevet 20. september 2008 #7 Skrevet 20. september 2008 Jeg kjente en gang i tida ei som het Tara. Søtt det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå