Gå til innhold

Jeg vurderer og kalle dattera mi


Anbefalte innlegg

Skrevet

Tara. Jeg heter da Sara... Er 6 mnd på vei nå og er enda i tvil.

Blir det harry??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det synes jeg er et fint navn:)

 

Lykke til videre i svangerskapet:o)

Skrevet

vell, tara er ikke ett så gale navn. men vist du heter sara? vet ikke helt jeg. jeg og datteren min sine navn "rimer" litt, men det tenkte jeg ikke på før hun var 5 mnd faktisk.. hehe

Skrevet

Har så lyst og kalle henne det, men er enda litt usikker :)

HI.

Skrevet

Du ser kanskje fort om det er en Tara eller ikke når hun er født;o) Mange som f.eks har to navnevalg, men fort finner ut hva babyen må hete når de ser den.

Skrevet

Tja, det er jo helt og holdent opp til deg det. Personlig synes jeg kanskje det høres litt upraktisk ut, ser for meg mange situasjoner det det blir forviklinger og misforståelse pga nesten like navn.

Skrevet

Jeg kjente en gang i tida ei som het Tara. :) Søtt det. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...