★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 20. september 2008 #1 Skrevet 20. september 2008 måtte teste i morges.ikm 23-24... burde det vise svakt positivt nå om jeg skulle være gravid?? eller er det håp enda mon tro?hører om så mange som tester svaakt positivt og skyggestreker..har ihvertfall bestemt meg atnå gidd jeg ikke teste mer før tr evt ikke dukker opp...
floga har endelig fått spire Skrevet 20. september 2008 #2 Skrevet 20. september 2008 Jeg har IKM den 24. Orker ikke å teste før det! Det er mange som får negativ test før IKM, så toget er ikke gått:) Så lenge ikke TR dukker opp så er det håp:) Tvi Tvi...
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 20. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. september 2008 har liksom murringer som har kommet og gått siden el og skikkelg ømme pupper den siste uken men nå synes jeg begge deler avtar så da er vel "bitchen"rett rundt hjørnet tenker jeg... har prøvd ett år nå og fant ut ar begge eggl var tettet seg til pga en infeksjo for noen år tilbake. har fått kontrastvæske igjennom hvrpå hun klarte å skylle ihvertfall den ene for "grums" som lå i veien.så dette er 1pp etter det. TVI TVI til deg og:)spent på å høre om om hun dukker opp 24...håper hun holder seg vekke iallefall!!
floga har endelig fått spire Skrevet 20. september 2008 #4 Skrevet 20. september 2008 Jeg har også hatt symptomer siden EL men de siste dagene har de liksom forsvunnet:( Hadde en god følelse men den har også dratt sin vei egentlig... Men gir ikke opp håpet før TR kommer for fult;) Skal dere prøve å skylle den andre en gang til? Bra at dere har funnet ut hva det var å kan gjøre noe med det:) Håper at det at tegnene avtar rett før IKM er et tegn på graviditet..hehe.. hvem vet?
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 20. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. september 2008 hei igjen:)nei vi får bare løfte hodet og ikke gi opp før tr er kommet!! mine gode følelser kommer og går..mensurring flere dager før ikm da blir jeg positiv igjen og når de blir borte detter jeg helt ned igjen men men vi e sterke damer vi jadda!!;)håper jeg slipper å "skylle" engang til for det var overhodet ikke noe godt fro å si det sånn.... det var mildt sagt..men så lenge det blir baby utav det til slutt så er det verdt hvær eneste tåre og smerte:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå