Ei_tulle_med_øyne_blå:-) Skrevet 20. september 2008 #1 Skrevet 20. september 2008 MÅ man ha jobbet 4 uker før man blir sykemeldt på samme sted? Jeg har gått direkte fra en jobb til en annen (begge faste, 100%) og er nå sykemeldt etter 2 uker i ny jobb. Har jeg da ikke rett på sykepenger? Håper noen med erfaring eller kunnskap vil svare!
Trultemora er presseklar!! Skrevet 20. september 2008 #2 Skrevet 20. september 2008 Litt forskjellig hvor lenge man må ha jobbet! Alt fra 4-8 uker ihvertfall! Så du har nok egentlig ikke rett på sykepenger da nei mener jeg...
Dille og knærtn Skrevet 20. september 2008 #3 Skrevet 20. september 2008 Jeg fikk ikke sykepenger da jeg ble sjuk etter 2 uker, de snakket om at jeg måtte ha arbeidet i 2mnd eller noe sånt før jeg hadde rett på d...
Ei_tulle_med_øyne_blå:-) Skrevet 21. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 21. september 2008 Hm... jeg har jo jobber nesten 3 uker + 16 første dager som arbeidsgive betaler for. Og i tillegg har jeg gått fra én jobb til en annen. *dytter*
wirre;o) Skrevet 21. september 2008 #5 Skrevet 21. september 2008 da må du ta kontakt med nav. mener å huske at det er de som må betale deg..
~sjiraff~ Skrevet 21. september 2008 #6 Skrevet 21. september 2008 Ja du har krav på sykepenger. Men du får direkte fra NAV, ikke fra arb.giver.
Ei_tulle_med_øyne_blå:-) Skrevet 21. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 21. september 2008 Aha. Takk for svar. Jeg har nemlig fått lønn fra arb. giver nå. Og da forkutterer vel de. Tusen takk for vettuge svar=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå