Anonym bruker Skrevet 20. september 2008 #1 Skrevet 20. september 2008 Jeg blir så sint og irritert på den der gubben jeg bor med. Jeg har ett barn fra tidligere forhold, gubben har ingen. Vi venter nå ett sammen. Jeg sliter med bekkenet og blir veldig fort sliten. Selvom jeg er sykemeldt, står jeg opp med barnet hver eneste dag, selvom gubben kjører h*n i bhg. Jeg står opp å steller h*n, gir h*n mat osv. Så går jeg av og til å legger meg igjen hvis jeg får sove da. I går sier mannen at han vil sove ut i dag, han har ikke sovet noe lengre enn 10 halv 11 de siste helgene, og ikke har han sovet noe på ettermiddagene heller, så han MÅ få sove ut nå. Ja vel... Men når i helvete skal jeg få sove ut?? Jeg må jo opp uansett. Selvom jeg kan gå å legge meg igjen etter ungen er sendt i bhg, så blir det ikke det samme. Han klarer ikke å sette seg inn i andres behov!
Anonym bruker Skrevet 20. september 2008 #2 Skrevet 20. september 2008 Klart det hadde vært bra om mannen din kunne stått opp med han en morgen for deg en sjelden gang, men har du prøvd å spørre han? Men, nå har jo ikke mannen din barn heller da, så det jo ditt ansvar ikke hans. Er aldri barnet hos sin bio-pappa? Da får du jo i tilfelle sove ut da... Hvis mannen min hadde giddet å stå opp med lausungen min så hadde det skjedd max 2 ganger i året i hvertfall...
Anonym bruker Skrevet 20. september 2008 #3 Skrevet 20. september 2008 Jeg syns det høres ut som om du har det bedre enn de fleste... Du kan jo hvile hele dagen om du vil.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2008 #4 Skrevet 20. september 2008 Du forventer ganske mye av en som ikke er far til ditt barn..... Ditt særkullsbarn er ditt ansvar. Sånn er det bare. Du kan ikke forvente at han skal ta det ansvaret biofar hadde hatt. Du skal faktisk være glad for at han tar litt ansvar i hele tatt, som å bringe i barnehage osv. Og som du sier; du kan legge deg etter at de har dratt om morgenen. Det kan ikke han som skal på jobb. Om du sover eller ikke, kan ikke han hjelpe for. Forstår at det er tøft å være gravid og ha en liten i tillegg. Vet det VELDIG godt; alenemor til 2, og har vært det siden siste graviditet var et faktum.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2008 #5 Skrevet 20. september 2008 Fy faen til deg første anonym! Kalle ungen min for lausunge?!!! Dra til helvette!!!
overkill Skrevet 20. september 2008 #6 Skrevet 20. september 2008 Ja du er storforlangande. I tillegg er du fullstendig urimelig.
mamman til pia, eli og mari Skrevet 20. september 2008 #7 Skrevet 20. september 2008 anonym da ikke bli så sinna læs innlegget til annonym en gang til og se om det står din lausunge ro ned hormonan
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå