Gå til innhold

Blir for våt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når mannen min og jeg skal ha sex har vi ett av to problemer.. Eller.. Han har av og til problemer med at jeg ikke blir våt.. Føler meg nesten frigid ass. Han tar på meg og tilfredstiller meg og jeg blir kåt, men ikke våt..

Men iblant så er det omvendt.. Jeg blir så våt at han detter ut av meg.. Og jeg har god knip altså. Jeg blir så våt at hele lakenet blir vått.. Helt sykt.. Noe jeg kan gjøre med dette? Det er enten sånn at jeg nesten ikke blir våt og så etterhvert såblir jeg altofr våt.. :S syns nesten det er ekkelt

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmm, jeg er ingen ekspert. men, det jeg vet er:

de som sliter med leddgikt er ofte tørr,(veldig)

gravide og de som har født kan ha de problemene også.

jeg tror jeg vil råde deg til og gå til legen din. han vet nok litt mer enn noen her inne.

Skrevet

Har ikke leddgikt. Har en annen revm. sykdom da.. men problemet er bare at det tar litt tid før jeg blir våt iblant. Med en det blir litt "vått" og vi begynner så blir det KJEMPEVÅTT. det er DET som er problemet.. at det nesten renner ut av meg fordi jeg blir så våt.. niagara fossen

Skrevet

nigara fossen?? hehe.. sorry. fikk bare noen bilder oppi hodet.. hehe.. men .. snakk med legen din om det, han er nok den eneste som kan gi noe svar egentlig.. men lykke til=)

Skrevet

Hehe. Det er ikke noe GALT med meg. Det er mange som "sliter" med at de blir altfor våte. Men jeg lurte på om det var andre her da liksom, som kanskje har hatt samme problem, og kanskje klart å løse det ;-p Alltid vært kjempevåt! haha!!

Skrevet

ja skjønner det.. hehe. men kanskje det finnes en krem eller noe? jeg vet ikke..=( er ingen ekspert som sakt.

Skrevet

Det hadde vært noe. Gynekologen min er en godslig mann

Jeg klarte å ymte frempå at jeg ble litt.. eh. våt.

"Alle blir våte"

"Ja men jeg blir veeeldig våt. Det.. nestne renner ut av meg"

"noen er heldigere enn andre og blir våtere enn andre!"

"Men jeg trenger ikke bli SÅ våt vel"

"Det er bare et godt tegn på at man har det godt"

"Jeg har det godt når jeg er mindre våt"

"Som sagt, noen har for lite lubrifikasjon, mens andre er kjempeheldige og har mye!"

Ok ;p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...