Gå til innhold

Blod livmoren på UL, noen med erfaringer ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på UL i går, for å finne ut hvor langt jeg var på vei. Ante ikke, da jeg ikke hadde fått igjen mens siden forrige svangerskap for 18 mnd siden (ammet frem til da).

Testet positivt 8.9, hadde en knøtt liten blødning den 17.08 (rosa). Jeg trodde da jeg var 6 + 6, da jeg tolket denne lille stripa som festeblødning, men kunne jo være at jeg tok feil og at jeg den 8.9 akkurat var blitt gravid, altså 3 uker på vei når jeg tok testen, så nå da 4 + 5 (+/- 3)

Legen var først positiv og sa, ja her er det noe. og at det hadde festet seg i livmoren, men så ble han litt mer bekymret og sa at det lå noe svart rundt, som han trodde kunne være blod. Det lå utenfor fostersekken. Anlegget var så lite at han sa det var tidlig, helt umulig å anslå hvor langt jeg eventuellt var på vei, så inget hjerte som slo... noe jeg var nesten sikker på at han måtte siden jeg trodde jeg var så langt på vei.

Han ga det 50/50 mulighet for at det skulle gå bra, og fikk nye time om en uke (ville først gi det 14 dager, men det syntes jeg var alt for lenge).

Noen som har vært borte i liknende ? Har ikke blødd noe mer. Var mer kvalm i går og i dag enn jeg noen sinne har vært i svangerskapet før, men kanskje det bare er forde jeg er så himla redd ?

Skal på seminar på mandag og tirsdag, lurer på om jeg burde droppe... er kanskje ikke der jeg har lyst å være om jeg plutselig skulle miste ? ...eller vil det da bare utarte seg som en vanlig menstrasjon ?

Han mente at blodet ville komme ut uansett. ...eller kan det være at han tar feil, at det er noe annet enn blod ?

Forrvirende innlegg, men det gjenspeiler igrunn bare hvor forrvirret jeg er... Sukk, syntes dette her er veldig skummelt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...