Evitamor Skrevet 20. september 2008 #1 Skrevet 20. september 2008 Eksempel pizza med lavkarbo bunn,brød, boller, rundstykker, lapper osv
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 20. september 2008 #2 Skrevet 20. september 2008 Er ikke det litt sjansespill? Unger bør da få de karbohydratene de trenger i kosten? De fleste som går på lavkarbo gjør det fordi de vil ned i vekt, men de færreste barn trenger det.
Gjest Skrevet 20. september 2008 #3 Skrevet 20. september 2008 Jeg har gått på en lavkarbo. diett, men resten av familien fikk "vanlig" mat. Det er nok ikke så bra for et barn og få for lite karbohydrater, og det er viktig at de karbohydratene de får kommer mest mulig fra vanlig mat.
Evitamor Skrevet 20. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 20. september 2008 Ja skjønner det, de får som regel vanlig mat. I dag har jeg laget meg en lavkarbo pizza, den er stor, lurer på om der er gret at barna også spiser av den? for engangs skyld...
Anne-B. Skrevet 20. september 2008 #5 Skrevet 20. september 2008 Om det er for en gangs skyld, så tror jeg ikke det har noe å si.
Lykketroll *med Bolletrollet* Skrevet 20. september 2008 #6 Skrevet 20. september 2008 tror nok det går bra en gang ja Men selvfølgelig ikke hver dag..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå