Gå til innhold

Jeg bare spyr....


Mumsemams har født :)

Anbefalte innlegg

.....og spyr og spyr og spyr, blir helt trist og lei og trøtt av det :-(

 

Og jeg er bare 8+2......mange uker igjen...forrige svangerskap spydde jeg i 6 måneder :-(

 

Måtte bare "blåse ut" litt, sola skinner og mann og barn er på tur, mens jeg ligger vekselvis på sofaen og på do :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, stakkars deg :-(

 

er selv fryktelig kvalm. Den siste uken har jeg vært kvalm uansett når tid det er på døgnet, hva jeg spiser eller drikker. Æsj. men jeg er veldig glad jeg ikke spyr. bank i bordet.

Håper ikke du må gå sånn like lenge i dette svangerskapet.

 

Lykke til ihvertfall ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff og huff, så innmari leit! Skjønner at du er frustrert... Får håpe det ikke går så lenge som sist, svangerskap er jo så forskjellige!

 

Du har sikkert forsøkt alt, men få i deg væske og litt mat. Har du forsøkt de armbåndene? Jeg tok akupunktur forrige uke, og det hjalp for den dagen og neste... Verdt hvis du er helt kjørt: ) Jeg er også kvalm (8+3), men balanserer det med lettsaltede, kokte poteter og grønn Bris, pluss endel svak, iskald Oboy. Lykke til, kjære du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også kvalm. Det er så pyton. Gruer meg til å gå på jobb. Så føler jeg at magen er så stor, er i uke 8 nå. Andre som syntes magen er større??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA! magen virker stor og hard. Tung på en måte.

Murrer innimellom og stikker endel i høyre side! Men tar det som et godt tegn, mistet for 3 mnd siden og nå er jeg egentlig lettet hver gang kvalmen kommer eller jeg føler meg oppblåst! :-) Merkelig det der! :-)

 

Er forresten 7 uker på vei (tror jeg) Kan være mer eller mindre også. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meg også! Jeg spydd til 5. måned siste gang og da begynnt med halsbrann til termin. Jeg sitter mye på sofa og leser og bare la kroppen ta over. Men det er kjedelig da man må ta bussen til jobben og har lyst å kaste opp. Gikk på legekontroll i dag (8 uker) men han sa jeg burde komme tilbake i 4 uker å ta kontroll. Jeg hadde ønsket de hadde gi beskjed om det da jeg bestillt timen...jeg begynnt uke 7 siste gang. han var ikke så interessert at jeg er så trøtt og kvalm...ingen spørsmål rund hvordan jeg hadde det. Litt rart, tenkt jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...