Musemor med tre søte små Skrevet 20. september 2008 #1 Skrevet 20. september 2008 Ser at flere nevner det. Hva er det??
Babyønske �� Skrevet 20. september 2008 #2 Skrevet 20. september 2008 Det er at egget befruktes er i livmoren og streifer livmorveggen uten å feste seg. Men det er allikevel nok til at Hcg utskilles, og man får gjerne svakt positiv graviditetstest ved tidlig testing, dvs før IKM. Man tror man er gravid, men så kommer som oftest mensen når den skal.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå