lego Skrevet 20. september 2008 #1 Skrevet 20. september 2008 Er det noen her som har de lekene til barna sine? Synes de er så fine, men jeg lurer litt på hvordan kvaliteten på lekene er... De er jo ikke så dyre heller. Står 2+ på de, mini blir 3, men tenker at det kan være greit med noe annet enn bare Cars, Sabletann, Turtles osv...
Cat.68 Skrevet 20. september 2008 #2 Skrevet 20. september 2008 Vi har foreløbig bare figurene, men huset blir nok julegave i år.;o) Figurene er ihvertfall solide nok de.
Cat.68 Skrevet 20. september 2008 #4 Skrevet 20. september 2008 Vi kjøpte de på den lokale lekebutikken her vi. Det er forøvrig Emfi leker.
lego Skrevet 21. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 21. september 2008 Jeg har også sett de på den lokale lekebutikken. De virker kjempefine! Hvor gammelt er barnet ditt cat.68? Tror du det hadde passet for en 3.åring? han liker programmet...
Gjest Skrevet 21. september 2008 #6 Skrevet 21. september 2008 min 2åring og 4 åring digger det, har nesten hele serien.. årets bursdagsgave
lego Skrevet 21. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 21. september 2008 Ja det var det jeg tenkte. Men greit å høre hva andre synes om de først og.
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 21. september 2008 #8 Skrevet 21. september 2008 Kult, finnes det klubbhuset i leker? Noah elsker mikke mus klubbhus så det må jo være en glimrende julegave til ham. Noen som vet ca pris på det??
Gjest Skrevet 21. september 2008 #9 Skrevet 21. september 2008 huste koster rundt 400.. andre produkter får du fra ca 70 og opp til 350
Cat.68 Skrevet 21. september 2008 #10 Skrevet 21. september 2008 Hun er 3 år og digger Mickey Mus Klubbhus. Så har hun vist forelsket seg i Pluto hehehe ;o)) Figurene koster 80kr ca for 3 st,og da følger Gluggen med i packen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå