Gå til innhold

Hva kan dette være tro?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynte å få så vondt på ene siden bak i ryggen i går. Vondt uansett hva jeg gjorde, klarte ikke å puste ordentlig ned for da stakk det så innmari i ryggen og bak puppen liksom, våknet i dag og var bedre på den siden, er vondt der enda men nå har jeg fått det mye værre på andre siden. Ikke gjort noe som skulle tilsvare noe strekk el heller.

Nesten så jeg vurderer legevakta...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det sånn "luft mellom ribbeina-følelse"?

I så fall tror jeg det er muskulært. Men hey, ta en telefon til legevakta hvis det ikke gir seg, kan jo være mye rart!

Skrevet

Jeg har tidvis ofte slike smerter.. Sitter rundt ribbena både foran og bak.. Stikker til hvis jeg . feks prøver og puste ordentlig inn.. Så puster overfladisk når jeg har det.. Tester innimellom ved og puste ordentlig inn om det har gitt seg... Føles nesten ut som noen har strammet et belte rundt ribbena som strekkes for mye og kakker til når den vider seg for mye ut... Jeg har aldri dratt til legen med det.. For som regel så har det gitt seg senest innen noen dager..

For min del så inbiller jeg meg at det kan komme av stress .. Både psykisk og fysisk...

Skrevet

er det like vondt på begge sider? eller er der verst på høyre side? for vist det er det, kan det høres ut som gallestein..

Skrevet

Det sitter høyere opp enn det, og har fjernet galleblæra så er nok ikke det hehe :)

Samboeren begynner å snakke om lungebetennelse, men er jo ikke noe syk ellers. Han hadde det en gang uten å være syk, og han sier symptomene er så like, men syntes det høres litt rart ut også ....

Skrevet

Det er nok muskulært. Det kan bli verre, og strekke seg rundt hele brystkassen.

En ting som hjelper godt, er å legge seg flatt på ryggen på gulvet. Ligg litt og pust rolig. Det tøyer det ut litt og er til god hjelp.

God bedring:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...