Chat29 Skrevet 20. september 2008 #1 Skrevet 20. september 2008 Hadde termin i går. Har hatt masse menssmerter og stikking og nedpress som har gjort skikkeli vondt. Det modnes sikkert som bare det, men blir skikkelig sliten av å ha så mye vondt. Lureri sier jeg bare.....i tillegg er det lite plass der inne, men det tar ikke jenta vår hensym til...en liten turner virker det som.....aua...flere i samme sit?
frøkendings *fødeklar!* Skrevet 20. september 2008 #2 Skrevet 20. september 2008 Hei! Hadde også termin i går, men har roet seg veldig med tegn!! Herlig!! Er begynt å kave for å lete etter den livmorhalsmunnen he he...må le av meg selv:p begynner å bli rimelig utålmodig her nå ja! Nå har eg vasket og støvsuget hele huset men det har nok ingen virkning..kanskje eg må hive meg over rødvin og sambo senere he he
Lille-My,75 Skrevet 20. september 2008 #3 Skrevet 20. september 2008 Hadde termin i går jeg også. Kjennes ut som bebisen stadig borrer seg lenger og lenger nedover... Begynner å bli vanskelig å gå. Har også stikkinger og kramper i lysken, og lillejenta er helt turbo i magen. Strekker og sparker på seg som bare det... Håper det skjer noe snart!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå