Sessa ruger igjen... Skrevet 20. september 2008 #1 Skrevet 20. september 2008 8,5 uke etter fødsel og jeg har fått igjen mensen!!!! Sist tok det 8 mnd! Crap! Sånn går det vel når man ammer kun en gang om natten i motsetning til annen hver time sånn som jeg gjorde sist.
Gidder ikke! Skrevet 20. september 2008 #2 Skrevet 20. september 2008 Teit da! Husk prevensjon da, du vil vel ikke bli trebarnsmor med det første;) Leste en gang at en jente til hos dere skulle hete Lilly, hva man biter seg fast i, hehe. Er forresten et nydelig navn, kunne brukt det selv hadde det ikke vært for at min teite og skrullete mor byttet navn i voksen alder, til nettopp Lilly. Hvordan er livet i Sessahuset om dagen?
Gidder ikke! Skrevet 20. september 2008 #3 Skrevet 20. september 2008 Dytter litt jeg, kanskje du er her nå?
Pappa i andre potens Skrevet 20. september 2008 #4 Skrevet 20. september 2008 Halloisen! Har vært på senteret med mann og barn. Spist sushi på nytt sted og kosa oss. Innom mamma og pappa en tur og så hjem til pizza og drømmehagen! Ja, har fått meg mini-pille igjen, men jeg hadde mensen annen hver uke på de sist så hvis det blir likedan nå så slutter jeg kjapt på de! ...var sånn Linus ble til... hehe Her går alt strålende. Linea koser seg i barnehagen og jeg prøver å gjøre så lite som mulig og heller bare kose meg med sønnen min i de få stundene han er våken. Men hus og husholdning krever sitt så jeg må virkelig ta meg selv i øra for å ikke gjøre for mye. Vil liksom ha litt tid til "ingenting" i hverdagen min. Tror jeg har klart å få med meg mannen på Lilly til neste frøken. En liten oppkalling etter mormoren min som døde i vinter. Jeg var eneste jente barnebarnet hennes så synes det er på sin plass.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå