Askepott 3 barnsmor Skrevet 20. september 2008 #1 Skrevet 20. september 2008 Du har spådd meg før og det har stemt bra:) Kan du se når jeg blir gravid igjen eller om jeg er det nå?Kjønn?Kan du se hvordan det vil gå fremover med økonomi og jobb? Jeg er født 160882
Askepott 3 barnsmor Skrevet 21. september 2008 Forfatter #2 Skrevet 21. september 2008 prøver å dytte jeg..
stratosen_er mamma_ Skrevet 7. oktober 2008 #4 Skrevet 7. oktober 2008 jeg føler en graviditet på deg i november, men innimellom så er d jo sånn at egget kan bli befruktet men d fester seg ikke og man kan da oppleve en litt forsinka mens eller kraftigere... så jeg er ikke 100% sikker på graviditeten din i nov men jeg føler uansett at du blir mor igjen i 2009;) er litt usikker på kjønn, men tror mest d kommer en jente til... ser at du bekymrer deg mye ang jobb og økonomi og det er jo ikke så rart nå i desse tider. VIrker som dere har litt lån å betjene også og da merkes jo renteoppgangen. Ser ikke noe neg ang økonomi annet enn at dere må vere litt bevisste på hva dere kjøper og ikke bruke over evne om du skjønner.... får ikke inn noe spes ang jobb nå, er d noe spes du lurer på? klem;)
Små Einsteins Skrevet 7. oktober 2008 #5 Skrevet 7. oktober 2008 Hei igjen Tusen takk for et langt svar:) Siden du får opp at jeg blir befruktet men at det kanskje ikke fester seg,Har du en sterk følelse på at det er det som skjer?Var litt merkelig dette her for jeg er under utredning av sykdommen endometriose.Jeg har da vanskeligere med å bli gravid og at jeg kan bli befruktet men at det ikke fester seg så lett som på andre.Håper uansett at jeg blir gravid igjen, får du opp noen mnd eller er det november bare?Ja vi har nettopp kjøpt oss hus så vi er litt bekymra for økonomien nå.Jeg sliter litt på jobb og er for tiden sykemeldt, er også i prøvetiden ser du om jeg blir sagt opp?Tusen takk for at du tar deg til du er utrolig flink. Ha en fin kveld.
stratosen_er mamma_ Skrevet 8. oktober 2008 #7 Skrevet 8. oktober 2008 jeg tror jo kanskje at du blir gravid i nov/des da...men jeg sier bare at d kan hende at egget blir befrukta men at d ikke fester seg...for jeg følte litt på det med deg at dette kunne skje ofte.. ser også ut som at feb blir en god mnd;) tror ikke du blir sagt opp nei;) lykke til;)
Små Einsteins Skrevet 8. oktober 2008 #8 Skrevet 8. oktober 2008 Hei igjen Tusen takk for at du tok deg tid:) merkelig at du har fått opp dette for det er jo sånn at dette skjer ofte med de som har endometriose som legene tror jeg har..Så det at du fikk opp dette var veldig riktig, du er utrolig flink:) håper ikke det skjer men da er jeg iallefall forberedt tusen takk.Siden du skriver at feb er en god mnd føler du at jeg blir gravid da? Ha en fin kveld og tusen takk igjen.
stratosen_er mamma_ Skrevet 8. oktober 2008 #9 Skrevet 8. oktober 2008 ja om du ikke blir gravid i nov/des så ser d ut til at februar er en fruktbar mnd;) ha en fortsatt fin kveld.. klem
Små Einsteins Skrevet 8. oktober 2008 #10 Skrevet 8. oktober 2008 Tusen takk for hjelpen stratosen_er mamma_ nå blir det spennende fremover skal gi deg tilbakemelding jeg.. Ha en fin kveld og takk igjen:) klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå