Gjest Skrevet 20. september 2008 #1 Skrevet 20. september 2008 Bare nysgjerrig her:) Hvordan fordeler dere det for å få hverdagen til å gå på best mulig måte? Slik gjør vi det: Jeg tar ut av oppvaskmaskinen(setter inn gjør vi begge), lager middag og handler mat . Mannen min tar all klesvask, det er en stor jobb. Vi vasker huset sammen og tar like mye ansvar for datteren vår. Dette føler vi funker fint for vår familie:)
Sånn kan det gå Skrevet 20. september 2008 #2 Skrevet 20. september 2008 Den som har tid gjør det som trengs, enkelt og greit.
jordbær mathilda Skrevet 20. september 2008 #3 Skrevet 20. september 2008 Vi har ingen faste oppgaver hver oss. Men det er vel jeg som gjør mest inne her. Han er flink med bil,hage osv. Nå har vi fått oss vaskehjelp og det letter mye.
Gjest Skrevet 20. september 2008 #4 Skrevet 20. september 2008 Det er vi også på utkikk etter:) Ikke så lett å finne noen gode bare...
skorpionfruen Skrevet 20. september 2008 #5 Skrevet 20. september 2008 Fordeler? Skjønner ikke spm Jeg gjør vel det meste. Han er mer flink til snekrig og sånt. Men desverre har det blitt sånn fordi jeg har tillatt det. Får rett opp på det i høst kjenner jeg
-------- Skrevet 20. september 2008 #6 Skrevet 20. september 2008 Den som er hjemme, og har tid gjør det som trengs..
HeldigeMEG:) Skrevet 20. september 2008 #7 Skrevet 20. september 2008 Jeg tar meg av innkjøp av mat og middagslaging=) vasker hus og klær også=) er en grunn til det, jeg går hjemme han er på jobb... Og vi trives egentlig slik.. Han vasker bil og rydder å ordner utenfor=)
jordbær mathilda Skrevet 20. september 2008 #8 Skrevet 20. september 2008 Nei det er ikke lett,vi har prøvd noen som ikke var bra. Men hun vi har nå er kjempe flink.Vasker nøye,er rask og effektiv!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå