Anonym bruker Skrevet 20. september 2008 #1 Skrevet 20. september 2008 Jeg får i desember.. Tror dere det vil holde med dyne? Hvis jeg tar på han kjøredress også. Har sånn vindtrekk til og ha over vogna også.
Eline på vei med nummer to Skrevet 20. september 2008 #2 Skrevet 20. september 2008 Det blir ikke like varmt uten vognpose, vanskelig å få tettet skikkelig med bare dyne. Og du får jo barn tidlig vinter slik at hvis du skal ut og trille mye så vil du nok savne posen. Hvis du synes det er dyrt så kan du jo sjekke ut finn.no, er mange rimelige poser til salgs der, evt så kan du jo ønske deg pose i julegave Ellers så finnes det mange instruksjoner på nettet for hvordan man kan sy sin egen vognpose om man er litt fingernem.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2008 #3 Skrevet 20. september 2008 Jeg har en voksipose fra førstemann med sånn plate i så den kan bæres.. Går det ann og legge den rett i vogna og bare bruke den? Voksiposen har ikke plass i softbaggen.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2008 #4 Skrevet 20. september 2008 Usikker... Er sjelden minusgrader her jeg bor om vinteren, og har hørt trekket til fashion-bagen er ganske lun, så lurer på om den med en dyne er tilstrekkelig..
Mamma Mim Skrevet 20. september 2008 #5 Skrevet 20. september 2008 Det går godt ann! Da blir den som en softbag da. Brukte vår sånn i sportsvogndelen på vogna lenge vi
Anonym bruker Skrevet 20. september 2008 #6 Skrevet 20. september 2008 Klart det holder med en dyne. Hvis du har trekket oppå så blir det jo som en pose. De ligger jo ikke akkurat og sparker av seg dyna heller som nyfødte så pakker du den godt rundt så holder den seg på plass. Men jeg ville kjøpt et lammeskinn og lagt i bunnen. Barnas Hus har jo på tilbud til 199,- Og hvis du har et lite teppe i ull eller fleece å legge rundt så blir det iallefall varmt nok. De har koselige fleecetepper på Princess til under 70 kr.
Gjest Skrevet 20. september 2008 #7 Skrevet 20. september 2008 Lillegutt ble født i januar, og vi brukte aldri dunposen som vi kjøpte. Hadde lammeskinn i bunnen, og helseteppe og dundyne oppå + stormtrekket til vogna. Det holdt i massevis. Angrer faktisk på at jeg kjøpte posen..
Anonym bruker Skrevet 20. september 2008 #8 Skrevet 20. september 2008 Hmm...takk for råd. Skal revurdere den vinterposen..
gutteklubben grei Skrevet 20. september 2008 #9 Skrevet 20. september 2008 Det holder sikkert med dyne når de er små, men når du skal over til sportsvogndelen er det praktisk med vinterpose fordi dyna raser jo lett ut og dessuten synes jeg det ser litt rett-fra-senga-aktig ut... Men det er min mening.. Så en vognpose trenger du kanskje før eller siden..
Anonym bruker Skrevet 20. september 2008 #10 Skrevet 20. september 2008 Helt enig med den siste her. Når de begynner å bevege på seg må man ha pose. Så til neste høst må du ha pose uansett. Men det er jo mye bra å få kjøpt brukt.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2008 #11 Skrevet 21. september 2008 Enig her også, til nyfødt er det like greit med dyne og lammeskinn, men fra 6 mnd pluss så må du ha pose så like greit å investere en gang for alle eller vente til salget da, eller finne noe bra på finn. kan anbefale odenwälder dunposer
Anonym bruker Skrevet 24. september 2008 #12 Skrevet 24. september 2008 Jeg anbefaler lillelille vognposene:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå