(((( 2 kids-gutt og jente)))) Skrevet 20. september 2008 #1 Skrevet 20. september 2008 Noen som har gjort dette? Er det veldig vondt i etterkant? Tenker å gjøre det privat..hvilke kriterier stiller di? Hvor mye betalte du? Hvor lenge har man vondt i ettertid? Er du fornøyd? Tenker å gjøre det i Stavanger området-noen som kan anbefale et sted der? Til nøds i Haugesund
Cat.68 Skrevet 20. september 2008 #2 Skrevet 20. september 2008 ja jeg har gjort det. Det er vondt ganske lenge etter på, men etter ca uke 3 kommer formen ganske fort.De kriterienesom er vanligst er ikke bmi over 27, heng på minimum 3 cm ( 7cm i Bergen),og helst ferdig med barnefødsler. Men dette er individuelt og de kriteriene for å få en slik operasjn dekket. Jeg betalte ikke noe da jeg fikk operasjon dekket. Jeg er veldig fornøyd. Jeg anbefaler deg Colosseum klinikken i Oslo eller Medi 3 i Ålesund, de er private klinikker med avtale med helse vest slik at de går under fritt sykehusvalg. Det er 2 klinikker med veldig godt rykte. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå