:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 20. september 2008 #1 Skrevet 20. september 2008 har dere noen tips? når jeg trykke på "opne" knappen skjer det aldeles ingen ting
melkekua™ Skrevet 20. september 2008 #2 Skrevet 20. september 2008 Har du prøvd å skru data'n av og på igjen?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 20. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. september 2008 nope. prøver nå :-)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 20. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 20. september 2008 det funka ikke, men når jeg snudde pc oppned og slo på den så opna den seg nok til at jeg kunne dra den ut. men cd ble igjen inni der... hehe.. men jeg klarte og få den ut med en pinsett... hehe
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 20. september 2008 #6 Skrevet 20. september 2008 Det er et hull i sånne cd-skuffer, om du durer en binders inn der så skal du treffe en nødutløser. Om den ikke funker, bøyer du bindersen og drar opp skuffa med den. Da det samme som du gjorde med pinsett. Høres kanskje ut som om dvdromen din har kobla seg ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå