frøet76 Skrevet 20. september 2008 #1 Skrevet 20. september 2008 Har hatt sinnsykt vondt i ryggen halve natten og det er spesielt ille nå på morgenkvisten. Det verker hele tiden, og ingen stilling hjelper mot verken. Det kommer ikke i tak. Aner ikke hva det er for noe... Sitter liksom midt i ryggen. Noen som vet hva det kan være og hva jeg kan gjøre?
Gulljnta Skrevet 20. september 2008 #2 Skrevet 20. september 2008 Har det på samme måten. Smerten sitter midt i ryggen og det er umulig å finne en behagelig stilling. Vrir og vender meg hele natta, stakkars mannen min får jo heller ikke sove pga meg. For meg er det eneste som hjelper å gå litt. Jordmor sa at smertene satt midt i ryggen pga belastningen som ligger framme (magen;) og vi går litt sånn, ja.. gravidmåten
Gjest Skrevet 20. september 2008 #3 Skrevet 20. september 2008 kan være holdningen din - husk å strekke ut ryggen din, som normalt. du får automatisk en svai når du er gravid, dette skjer automatisk i ryggraden når vi blir gravide, men mange gir etter ennå litt mer pga tyngden og får da veldig vondt i ryggen. Prøv å rett den ut og strekk den, spesielt når du sitter, står og ligger. Strekk godt ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå