Mamma med to søte små Skrevet 20. september 2008 #1 Skrevet 20. september 2008 Er litt usikker på om jeg har tolket den riktig... Floden Det renner ei elv, en duvande flod gjennom livet mitt Eg fylles av mildhet og fred når eg vasse i sivet ditt Og kver gang eg våge å bada i deg blir eg heil og rein Og eg kjenne eit lindrande ljus gå gjennom marg og bein ref: Eg lure nå på koffor bade e'kje meir i det Koffor, koffor når eg kjenne det goa du gjør med meg Det kan nesten virka som om eg prøve å unngå det Og eg føle meg redd for nåden og glea du skjenke meg Forunderleg, forunderleg Det finnes en brønn, ei kjelda te liv i min egen plass Kjærleik e navnet å blikket blir klart ved det minste glass å kver gang eg våge å drikka av det blir eg heil og rein Og eg kjenne eit lindrade ljus gå gjennom marg og bein ref: Eg lure nå på koffor drikk eg ikkje meir av det Koffor, koffor når eg kjenne det goa du gjør med meg Det kan nesten virke som om eg prøve å unngå det Og eg føle meg redd for nåden og glea du skjenke meg Forunderleg, forunderleg Eg vil trossa den motstand eg har mot å ta imot det som e godt Det ikkje lurt å gå rundt å sjå etter det som eg alt har fått ref: Eg lure nå på koffor bade e'kje meir i det Koffor, koffor når eg kjenne det goa du gjør med meg Det kan nesten virka som om eg prøve å unngå det Og eg føle meg redd for nåden og glea du skjenke meg
Dronningen! Skrevet 20. september 2008 #2 Skrevet 20. september 2008 For meg betyr denne sangen at sangeren har funnet roen hos en annen person, en person som har alt. Men han er redd for å prøve alt det gode.... Bjørn E er en kløpper på slike sanger som er tvetydige alt etter som personen som tolker den:o)
Tarantellamora Skrevet 20. september 2008 #3 Skrevet 20. september 2008 Jeg tolker det dithen at personen har funnet kjærligheten og alt den innebærer men at det er vanskelig å ta imot og gi tilbake. Noen ganger tør en ikke ta over seg hvor sterk og fantastisk den er. Men at han bestemmer seg for å satse, gi og ta imot.. Hehe, litt tidlig på morgenen for tolknininger.. For min del.. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå