Gå til innhold

Dere som har flere barn, eller litt eldre barn..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange sko trenger man gjennom en vinter.. Barnet mitt er 1,5 år, å går i bhg.

Jeg har vintersko til han som han kommer tilå bruke i bhg. + hjemme.

Men trenger en så liten tass cherox? Har hørt så mye forskjellig der. Det er vel ikke de som ermest ute i skikkelig møkkavær, å slaps?

Utenom.. Da trenger jeg vel bare ett par vintersko til? Som vi kan ha hjemme, som er litt penere enn vinterbootsene liksom? Hvis vi skal på kjøpesenteret, besøk o.l?

Hva mener dere dem trenger av sko på vinteren når de er så små?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om barnet ditt går i en barnehage hvor de er mye ute hver dag, kan du regne med at han kanskje vil ha behov for et par byttesko, om han skulle få slaps/snø/vann i skoene. Du kan da godt ha et ekstra par med billige cheroxer som reservesko. Tro meg, du vil ikke befinne deg i en situasjon hvor ungen har våte sko som kan ta to dager å tørke (om de har blitt gjennomvåt inni), så gå for en rimelig reseveløsning både til bhg og hjemme.

Skrevet

Vi har hatt to par cheroxer, og to par "vanlige" vintersko. Greit å ha et sett stående i barnehagen og et sett hjemme, så det alltid er tørre sko tilgjenglig:-)

Skrevet

Okey, da er det lurt å ha et par cherox i bhg. Det er har jo kommet noen nye sko, som skal være det samme som cherox, bare bedre.. Kanskje det hadde vært noe da, siden cherox blir så kalde når den flossen har gått ned, å at de blir så stive i kulde..

Så da må jeg kjøpe to par sko til da.. Hehe dyrt dette ja..

Takker for svar =)

Skrevet

Dyrt, ja.....og værre skal det bli... -bare vent til h*n blir litt eldre *smil*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...