Bamse&baby+spire*fødeklar* Skrevet 20. september 2008 #1 Skrevet 20. september 2008 holder på å gå til snart..har hatt vonde kynnere, nedpress og vondt i nederste delen av ryggen fra 16-17-tiden igår. tok en varm dusj så jeg skulle få sove.. men har våknet mye forde.. og d forandrer seg ingenting om jeg sitter, ligger eller står.. nå gjør d så vondt der nede, foran..i tillegg til ryggen.. prøver alt jeg kan å puste dypt, men d gjør voooondt!!! skal jeg prøve en varm dusj til?noe annet som kan hjelpe?jeg har da fortsatt 29 dager igjen!og vil ikke vekke mannen.. endelig er d helg..han står opp 5 hver dag ellers.. synes så innmari synd på ham om han må våkne nå..
Bamse&baby+spire*fødeklar* Skrevet 20. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. september 2008 Nei,såvidt jeg merket,så var de ikke særlig regelmessige.. ikke at jeg klarte å ta tiden eller noe..tok en varm dusj og la meg igjen.. fikk dermed sove ca 3 timer..deilig..selv om jeg er max sliten enda..foreløpig føler jeg meg hvertfall bedre..
cyberkit *fødeklar* Skrevet 20. september 2008 #4 Skrevet 20. september 2008 Bra at du fikk sove litt iallefall og at du føler deg litt bedre
Bamse&baby+spire*fødeklar* Skrevet 20. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. september 2008 huff,ja.. holdt en liten tale for babyen om at d fortsatt er for tidlig å komme ut.. hihi.. men seriøst, siden han er gutt, så er d jo hvertfall dumt hvis han blir født for tidlig(har hørt at de sliter mer enn jentebabyer). og jeg er jo litt redd da, for d er prematur i familien..så vet hva d er..både når d gjelder størrelsen og problemer som kan komme..mating osv..
cyberkit *fødeklar* Skrevet 20. september 2008 #6 Skrevet 20. september 2008 om babyen skulle komme nå, så er jo ikke det så skrekkelig ille Jeg har selv en gutt som kom 6 uker før tiden og var bitteliten og ene lillesøsteren min kom 10 uker for tidlig og var oxo veeeldig liten, men legene er så flinke nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå