Gå til innhold

Kanskje nr. 3 på vei?? - teste i morgen...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Det er vel egentlig litt sykt å skulle tro at jeg er gravid, men jeg føler det på meg. Skal etter planen ha mensen i disse dager. Har ingen antydning til den nå. Skal ta en test i morgentidlig - er kjempespent!!

Jeg har vært helt sinnsykt trøtt disse to ukene, har fått utrivelig mye kviser, har i dag hatt en veldig stikkende krampe i magen - gjorde rett og slett vondt når jeg måtte opp å gå. Har merket meg veldig slimete og blank utflod.

Med mine to andre barn ble jeg gravid på første forsøk, og "forventer" jo liksom det nå også.... det er jo kansje litt vel optimistisk - med tanke på alderen til båd meg og mannen min... men jeg føler meg jo så sikker... blir veldig satt ut hvis jeg får negativ test i morgen - da tror jeg at jeg blir helt forvirra og rådvill.. hmm .. må kanskje prøve å få en god natts søvn først nå. Har blitt sittende her å surfe hele kvelden -- øynene er helt såre.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmm.. ett lite spørsmål.. kan kviser være tegn på graviditet? Går og venter, er utolmodig til tusen. Tenker liksom at kvisene som popper opp er tegn på at mensen er like rundt hjørnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testen var negativ. Veldig frustrerende...

Jeg får bare vente å se. Men ingen tegn til TR... (eneste forkortelsen jeg husker av alt det rare som brukes her inne...) Kanskje for tidlig å teste... men jeg trodde egentlig ikke det...

 

Jeg har blitt ganske kvisete de andre gangene. Spesielt i starten. Hormonellt, vettu. Det stormer jo i kroppen - som å være tenåring igjen når det kommer til hormonene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får holde oss oppdatert! ;-) Krysser fingrene for at det blir positiv test på deg snart! :) Vi går også og veeenter på en (forhåpentligvis) positiv test -men ikke før til neste helg/over neste helg... Ganske frustrerende, ja... VI håper også på nr. 3 nå, hadde dessverre ikke hell m oss i forrige periode.

 

Lykke til , i alle fall!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for lykkeønskninger. :) Det er jo artig å ha en arena hvor en kan prate om det på dette stadiet..

Jeg har enda ikke fått mensen, så det er liksom litt pussig da. Samtidig så kan jeg ikke helt skjønne at jeg skal kunne være gravid når testen var negativ på lørdag... Da må det jo ha skjedd etter beregnet eggløsning (og da husker jeg ikke helt hvor mye vi "gjorde det".. mer tilfeldig tror jeg..)

Jeg er i hvertfall veldig spent. Kjenner jeg er veldig "dopapir-fiksert" for tiden. he he he.

lykke til - til deg også, Krinoline.

(lurer jo av og til på om vi er "gale" som frivillig velger en 3dje mann nå... Men det går sikkert bra !)

Mortil2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, kjenner den følelsen! Jeg testet svakt positivt i går og venter da tredjemann 2.juni. Føler meg litt gal, og er veldig spent på hvordan dette skal gå....:) Lykke til med deg da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til alle dere som har testet positivt i helgen. Så deilig å få det bekreftet. Skulle ønske det var meg. (startet tråden) Jeg har fått nok et negativ test resultat. Men jeg skjønner det ikke helt. Mensen er nå over en uke forsinket - og det er den ellers aldri.

Jeg blir jo litt bekymret for om det er noe galt. "føler" liksom på meg at jeg er gravid, enn så teit det kanskje høres ut, men det er da litt trist med negative resultater. Og hvorfor i all verden har jeg ikke fått mensen enda???...overhodet ikke tegn til den!

Noen som har vært borti, eller hørt om liknende?? - vil gjerne høre om det i tilfelle.

 

Mortil2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hadde dette slik sist uke testet negativt på tirsdag men posetivt på søndag da skulle jeg hatt mensen den 17 .. tenkte også at dette motte være no gale om jeg var stresset og hadde mistet den om jeg aldri har gjort dette før .. dette kan være dette samme med deg ...

 

mor til to

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...