Attpåklatten :-)™ Skrevet 19. september 2008 #1 Skrevet 19. september 2008 Nå er jeg så mett og stappet av godsaker at jeg nesten rullet hjem fra broderen. Heldigvis bor vi kun 1 minutts gange fra hverandre:-) Han svingte opp med hele middagslagingen han, så vi kom til dekket bord halv åtte. Siden har vi spist, drukket og kost oss:-) Vi har til og med danset. Altså lille rosa og jeg. For hun ville også danse når de danset på tv:-) Foreldrene mine kom og de storkoste seg med barnebarna:-) Mamma sa ca 10 ganger hvor heldige de følte seg som hadde så skjønne unger rundt seg:-) Herlig med sånne kvelder. Så gikk sambo hjem sent med lille rosa og la henne. Eldstejenta kom hjem fra jobb og tok på seg babysitter-rollen og sambo kom tilbake igjen:-) Jeg har flettet håret til eldste niesen og vi har pratet og kost i armkroken. Herlig å være tante til disse flotte ungene! Nå har sambo tatt tannpussen så nå er det min tur:-) Pc`en har nå kjørt virusscanning i timesvis og funnet to virus. 1 ble satt i karantene mens det andre ikke er gjort noe med.......håper det ikke er noe farlig. Ha en god natt jenter, så snakkes vi sikkert i morgen:-)
Gjest Skrevet 20. september 2008 #2 Skrevet 20. september 2008 Så hyggelig da, deilig med slike kvelder :-) Jeg er akkurat kommet hjem fra ei venninne, har malt litt og koset oss meg rødvin. Mye latter rundt disse maleriene da ;-) Bært hjem 2 stk (som sikkert er verdt mill. om et par år haha;-) Nå må jeg sover, skal opp om ca 4 timer ..................hjelp!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 20. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. september 2008 Fniiiis.....godt å se at det er flere natteranglere oppe:-) Nå er dagen igang her. Egentlig står alltid sambo opp på lørdager og tar med lille rosa hjem til mine foreldre og frokost. Men i dag har jeg sagt jeg skal bli med også, selv om vi ligger i senga fremdeles da;-D Kjekt med barnetv på morgenen. Vi ser faktisk mer morgen barnetv enn barnetv på kvelden, for da leker vi som regel og glemmer hele tv-tittingen:-) Er invitert i jentelag i kveld, men har ikke gitt klart svar ennå.....men kjenner jeg meg selv, kan jeg nok finne det svært så fristende når det lakker og lir mot kveld:-) Herlig å fnise og le ja:-) Og så kult med malerier da - så flink du er!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå