Lykke X 4 Skrevet 19. september 2008 #1 Skrevet 19. september 2008 Vi ønsker et enkelt bryllup uten masse dilldall og mange gjester Noen som har tips til hvordan?
konemor med gutt+spire:) Skrevet 19. september 2008 #2 Skrevet 19. september 2008 hei vi skal ha det enkelt. kanskje du kan finne noen tips du liker av oss vi gifter oss på tinghuset, skal ha kjolen da men kun forloverene med. deretter bærer det av sted til hotellet der kun nærmeste familie er invitert. det vil da si i vårt tilfelle mine og hans foreldre, mine og hans tre søsken(hver) med følge(og barn), besteforeldrene mine(er de eneste "gamle" som lever og tanta og onkelen min. så vi blir 25 stykker til middag. dernest blir det de samme til kake og kaffi. vi driter i hele festen de som vil drikke kan gjøre det i baren på hotellet på egen rekning hehe så tar vi nok bare med oss småen og reiser på bryllups reise totalt blir det for vår del 25gjester. kjole og dress for ti tusen, lokale og middag sju tusen og reisa rundt 15 er bare ca rekning men bryllupet blir på en totalkostnad under 50 tusen hvorav reisa nok sannsynlig blir det dyreste masser av lykke til
Lykke X 4 Skrevet 19. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. september 2008 Tusen takk for svar Her var det flere interessante tips
Lykke X 4 Skrevet 19. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. september 2008 All lykke til dere! Håper dere får en drømmedag
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 19. september 2008 #5 Skrevet 19. september 2008 Gjøre det utendørs, på hytta eller annet "utradisjonellt", leie enkelt lokale (samfunnshus feks) og servere koldtbord eller sodd (få eller mange invitert). Evt kun ha med de aller, aller nærmeste på tinghus og middag på restaurant, uten fest. Lage til spleisefest for venner senere om det er ønskelig. Engasjere venner og familie (noen kan bake, noen kan koke, noen kan pynte, noen kan fikste hår og negler) for å få det billig. For å få det enkelt er det bare å skjære ned på alt "unødvendig", og kun ha med de nærmeste
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå