Anonym bruker Skrevet 19. september 2008 #1 Skrevet 19. september 2008 så på bloggen din det verset du hadde skrevet der. lurte litt på om du hadde sett det noen steder, fordi jeg har nesten et likt et på veggen her, bare her står det ......gjort af.. ikke: lavet af. Ikke at det er noen forskjell, bare lurte på hvor du hadde funnet det. siden jeg er en bloggsnoker velger jeg å være
Anonym bruker Skrevet 20. september 2008 #6 Skrevet 20. september 2008 link til bloggen? jeg er også bloggsnoker, elsker å lese blogger :-) må vel få meg en hobby snart, hehe
Gjest Skrevet 20. september 2008 #7 Skrevet 20. september 2008 det er ufint å legge ut linken her.....eller? HI du kan sikkert sende henne en PM:)
Anonym bruker Skrevet 20. september 2008 #8 Skrevet 20. september 2008 Nei, legger ikke ut andres blogger. Må spørre her siden min side ikke virker. hi
Gjest Skrevet 20. september 2008 #9 Skrevet 20. september 2008 Er aldri her inne serru Fant verset i en gammel bok her et sted, men mye mulig jeg har skrevet av feil altså hehe, jeg surrer noe forbannet om dagen
Anonym bruker Skrevet 21. september 2008 #10 Skrevet 21. september 2008 okay, jeg skjønner den da. Ble bare så nysgjerrig, leser masse på blogger til andre som har barn. må vel få laget meg en selv snart. tjohei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå