Anonym bruker Skrevet 19. september 2008 #1 Skrevet 19. september 2008 Se denne filmen alle som ikke innser at dette rammer oss også etterhvert!!!
Anonym bruker Skrevet 19. september 2008 #2 Skrevet 19. september 2008 Mener du fascisme? Du undergraver budskapet ditt litt når du ikke klarer å stave ordet ordentlig.
Anonym bruker Skrevet 19. september 2008 #3 Skrevet 19. september 2008 Utrolig bra intervju, sett den før, anbefales på det varmeste.
Anonym bruker Skrevet 19. september 2008 #4 Skrevet 19. september 2008 Anonym 00.19, jepps og du undergraver intellektet ditt, litt rigid idioti er neppe å forkaste når du likevel har hung-up på rettskrivning framfor budskap. Men slike intervju er neppe for sånne som deg da din funamentale treghet krever mentalt klyster for å få ut dritten.
Gjest Skrevet 20. september 2008 #5 Skrevet 20. september 2008 Nå har jeg sett den, utrolig bra intervju og fantastisk dame. Ja jeg er helt enig vesten er på vei mot fascisme, jeg levner det ingen tvil.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2008 #6 Skrevet 20. september 2008 Ja veldig bra, men det spørs om damene innpå her er rett målgruppe for dette, her går det vel strengt tatt i bleier og drittsnakk framfor politikk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå