Piri Skrevet 19. september 2008 #1 Skrevet 19. september 2008 Jeg forstår ikke poenget med å: * tappe bildekkene for luft * nappe opp blomstene som står i krukkene utenfor porten * tagge på skulpturer som er stygge nok fra før slike ting.... Er det bare jeg som har det problemet?
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 19. september 2008 #2 Skrevet 19. september 2008 Kan jeg forlenge lista? *helle skolemelk i "skjelettet" på stolene så den råtner *slippe søppel rett ned der de står og går *klistre tyggis fra seg alle veier *legge dopapir alle andre veier enn oppi doen eller søppelbøtta *knuse flasker annet enn i resirkuleringsdunken
Fabelaktiv Skrevet 19. september 2008 #3 Skrevet 19. september 2008 Hvis du har for mye luft i dekkene så kan det føre til at hjulene trekker skjevt eller at de blir slitt på feil steder og at de ikke utnytter veigrepet til det fulle nappe i krukkene - det gjør man for å holde ugress unna og ta av døde blomster Maling (tagging) gjør man for å prøve å pynte opp de allerede stygge statuene/skulpturene
Piri Skrevet 19. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. september 2008 Takk for at du gjorde det klart:) Da kan jeg sove godt i natt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå