Gå til innhold

Liker vi bonnie tyler da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter å hører "if i sing you a love song" og minner om ei bekymringsløs tid strømmer på. Husker jeg ønsket meg hennes permanent men mamma truet meg med juling.........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, nei...synes hun er fryktelig harry....

Skrevet

Liker (i presens altså) som i mimre-musikk, men hadde nok ikke falt for henne i dag (da jeg gikk fra å høre på Torbjørn Egner til "voksenmusikk" var hun derimot dritbra, hehe).

Skrevet

Husker jeg elsket Total Eclipse Of The Heart, Bitter blue sang vi av full hals i musikken i 7.klasse (nå 8.klasse, er eldgammel) :)

Skrevet

nostalgi - nostalgi! Seff, musikken gir meg feelgood-stemning tilbake til ungdommen og 80-tallet. Det raspede stemmen osv. Har ikke hørt dama synge på lenge, men akkurat disse sangene fra 80 tallet som hun sang, - de husker jeg like godt ennå og gir meg en god følelse fra svunnen tid. :-)

Skrevet

Det var noe eg likte å høre på for ca 15 år siden... Nå ligger alle de cd'ene på loftet hjemme hos mamma og pappa, og eg kunne vel ikke tenkt meg å hente de hjem hit...

Skrevet

Ja hun liker jeg..

Hadde dille en periode for ca.12 år siden,var så ille at kjæresten min knakk cd....

Skrevet

Bonnie tyler på cd? Skurrer litt....

Nei, må være rosa opptakskassett med ti-i-skuddet-hyling i bakgrunnen:)

Skrevet

Haha! Ja selvfølgelig piri! Du fikk sagt det. Fikk sånn bæsjflekk eller var det bækkflæsj til hjemme på pikerommet med fingeren klar på rec-knappen under selveste ti i skuddet ;)

Skrevet

Å ja, hun liker jeg, spilte masse av hennes musikk før.

husker jeg var i skien en gang som hun sang der, og synes så synd på henne, for hun hadde nettopp abortert....tror ikke hun har fått noen barn...

Skrevet

Jeg husker godt da hun ble kjent. Har kun et nostalisk forhold til musikken hennes, sånn "oi, den var koselig å høre igjen". Men damen virket veldig koselig da jeg så henne i ett tvprogram.

Skrevet

Akkurat en sånn kassett har jeg ennå. Fra 1981, med sirlig påskrevne navn på artister, og ja, hyling i bakgrunnen og hva het han, programlederen igjen?

Bonnie Tyler er på den, med "Total Eclipse of the Heart". Men jeg var aldri særlig fan. Jeg bare tok opp hele Ti i skuddet, jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...