Gå til innhold

mortilgunnar

Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går det med pusefrøken (katten altså ;o) - klart å venne henne av med å klatre i gardinene og velte koppestellet til Gunnar?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jepp her går det fint :-)

mjau og småen elsker værandre.. hihi.. og når småen legger seg legger mjau seg i sengen hans.. hehe.. så ligger de og koser. prøver jeg og ta ut maju blir småen ilsint. han må ha lala, pho, flaske vann og mjau for og sove... hehe

hun har fått lov til å gå små turer ut nå og det syns hun er stas... hihi

men gardinene mine blir nok aldri seg selv igjen.. hehe.. selv om hun nesten ikke klatrer i de mer nå.

men å få henne til og ikke gå på bordet har jeg satt småen på. han løfter henne ned vær gang hun trasker opp dit. og det er en ganske efektiv løsning... hehe.

Skrevet

Så søte da :o) Pusen var blitt innelukket på snuppas rom i kveld, så da jeg gikk opp for å se til henne hørte jeg først "dump" i det katten hoppet ut av senga (hun har ikke lov å være i sengene) og så kjente jeg at dyna var varm i fotenden, hehe. Tipper hun la seg der etter snuppa våkna for hun er veldig nøye på at katten ikke skal komme inn når hun sover.

Gardiner nei - pus liker å sitte/sove i vinduskarmen og det merker gardinene. Ikke det at hun klatrer i dem, men jeg har hvite gardiner og mørk pusekatt, så det er et grått felt på ene gardina der pusen pleier å ligge, hehe. Må gå over med rulle av og til.

Godt med hierarki i heimen; du på topp, gunnar over pus ;o)

Skrevet

hehe... ja det fryktelig koselig med disse kattene.. hihi.

min sover ikke der hele natten altså, hun blir lagt i egen seng når jeg legger meg. også får hun komme opp i min seng når småen skal ligge der og se brannmann sam... hehe

liker denne familien jeg.. hihi.... mangler bare en boss i hierarkiet over meg.. hehe :P

men jeg må sove jeg.... siden denne soppen våkner så tidlig... ;-)

sov super godt. selv om du har nurk i magen ;-)

Skrevet

Natti - jeg skal krøke meg opp snart jeg også ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...