Gå til innhold

Fy søren for en gjeng med tullinger...........

Anbefalte innlegg

Skrevet

og da snakker jeg selvfølgelig om serien som går på tv3- Charter feber!!

Maken til barnslig oppførsel.Drar virkelig nordmenn til syden for å drite seg ut. Herlighet.,drikker seg stup fulle og oppfører seg som 14iser.........Dessuten tåler jeg ikke hun Hilde som prøver å få seg date.

Er det gravid hormonene

mine som går besjerk eller er serien superteit???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns det er morsomt jeg :)

Skrevet

Er jo bare droppe å se det?syns dama er festlig jeg:)

Skrevet

Jeg ser på det fordi det blir for dumt, så jeg bare klarer ikke trykke meg videre på fjernkontrollen.

Er enig med deg HI ;)

Skrevet

Har egentlig ikke sett på det før,men idag gav jeg serien en sjangse..

og det var ikke min type humor:))

+++ at jeg er veldig irritabel for tiden og da er det jo bedre å la det gå ut over en serie på tven enn mine kjære her hjemme:))

Skrevet

Jeg greier ikke se på reklamesnutter av det programmet engang, uten å bli flau på deltagernes vegne. Det er en "norges mest harry" konkurranse.. (selv om jeg nok tror det er maaange andre som dem).

Skrevet

Robinson er mye morsommere! Charterfeber blir for dumt, de burde bli skjermet for seg selv!

Skrevet

Jeg synes vel generelt at realityserier er stappe teit, men "sydentur på fylla" konseptet tar nå kaka..

robinson og 71 grader nord o.l har iallefall konkurranser etc..

Ungkaren og andre dramaopplegg har jeg lite til overs for, men følger ikke med på NOEN realityserier..

Skrevet

Serien går jo ut på å dokumentere åssen nordmenn oppfører seg i syden. Så eg ville i grunn ikkje kalt det en reality serie en gang.

Og ja, nordmenn oppfører seg sånn, og verre forresten.

Synes serien er genial eg,

Man må jo kunne få drikke seg full og være litt barnslig selv om man er voksen. Synes litt synd på de voksne som ikkje gjør det en gang iblandt, om det så er 1 gang i året. Men trenger ikkje være så voksen hele tiden året rundt. Selv om eg e veldig voksen av meg og ikkje driver å drikker hver helg, men kanskje ett par ganger i året så er det kanon kjekt å bare samle jentegjengen, drikkes eg full, fnise og være kjempe barnslig. Det tror eg virkelig alle har godt av en gang i blandt.

Nå ville eg ikkje driti meg ut sånn som de gjør i syden da.

I syden har eg reist vekk for å ha ferie og slappe av. Drikke meg full kan eg gjøre her hjemme. Men folk må jo få gjøre som de vil, tv3 bare filmer det. Og det har jo alltid vært familier med barn med på turen også, så det kommer nok gjerne utover i serien. Folk er forskjellig og de har med forskjellige folk for å vise hva en barnefamilie, guttegjenger, jentegjenger og single gjør i syden. For alle reiser jo til syden omtrent.

Synes konseptet er genialt og er topp underholdning for min del. Men at folk ikkje liker det er jo helt greit. Alle har forskjellige meninger om ka som e humor.

Her hjemme er det blitt et lite høydepungt i uka når tirsdagen kommer og klokken slår halv 9 :)

Blir alltid i godt humør når eg ser det.

Skrevet

Helt grusomt...har prøvd å se på det et par ganger, men blir bare minnet på HVORFOR jeg aldri reiser på charterferie, haha.

Har aldri vært på, og kommer aldri til å dra, på en slik type reise.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...