*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan* Skrevet 19. september 2008 #1 Skrevet 19. september 2008 Det er så irriterende! kan de ikke gni seg på sin egen mage???
Otilia *FØDEKLAR* ♡ Skrevet 20. september 2008 #2 Skrevet 20. september 2008 De tror vel det er normalt da.. de gjør jo det ikke for å irritere! Vil tro det er ren refleks.. Ingenting å hisse seg opp etter hvertfall. Det er jo ikke vondt ment!!
Gjest Skrevet 20. september 2008 #3 Skrevet 20. september 2008 en kompis kjente at mini bevgde seg en gang så han er helt gal etter å kjenne på magen. en anna kompis har ei lita jente på7mnd å syns det er ekstra spesielt å kose gravide mager hehe.. jeg slipper nok ikke unna der nei..
*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan* Skrevet 20. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 20. september 2008 Jeg synes det er ok med de jeg kjenner, men når folk som jeg ikke kjenner driver da synes jeg de er innenfor min personlige "boble" Det var ei dame på bussen i dag som prøvde å være koselig å det var greit helt til hu måtte "klasse" på magen.....
Gjest Skrevet 20. september 2008 #5 Skrevet 20. september 2008 woææ :S det er jo egentlig bare ekkelt da :S jeg er veldig på det der med personal space (bobla hehe ) når det gjelder fremmede og de som bare er bekjente.. sa du ifra til hun da? at det ikke var greit?
*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan* Skrevet 21. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 21. september 2008 Ja, jeg sa det jo på en pen måte at det ikke var noe greit. Men jeg føler liksom at filk synes jeg er rar som ikke liker det. Jeg kan bare ikke forstå hvorfor det liksom "gir folk LOV" bare fordi an er gravid?! Må skaffe meg en genser med advarsel på tror jeg:)
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 21. september 2008 #7 Skrevet 21. september 2008 Jeg hater også når folk kommer og tar meg på magen. Verste jeg vet. Det vrenger seg i meg, og jeg blir kvalm. Syntes det er kvalmende å gå å kladde på andres mager. Og kan ikke skjønne at noen vil ta andre på magen..Æsj..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå