Gå til innhold

Er engstelig jeg nå :(


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har alle gravidsymptomene inntakt... Kvalm, trøtt og vonde pupper... Er 9+4 i dag. Var på innvendig UL i uke 8 og hjertet slo. Hadde menssmerter som pokker de første ukene, men ikke kjent det på mange uker nå... Plutselig i kveld kjenner jeg menssmerte tak innimellom igjenn... Kan dette tyde på abort????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror ikke du skal engste deg jeg :) menssmertene kan komme ujevnt over i første trimester, livmoren synker ikke helt ned de første ukene :) det går i rykk og napp :) i tillegg strammer magen seg voldsomt til tider fordi den gjør plass til babyen og livmoren som skal kunne vokse...

 

hvis du engster deg veldig mye og du får veldig vondt, eller bare vil være på den sikre siden hadde jeg ringt til legen for å få avkreftet engstelsen :) mer beroligende å høre ting fra fagfolk :)

 

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...