Aprilprins<3 *fødeklar* Skrevet 19. september 2008 #1 Skrevet 19. september 2008 Har alle gravidsymptomene inntakt... Kvalm, trøtt og vonde pupper... Er 9+4 i dag. Var på innvendig UL i uke 8 og hjertet slo. Hadde menssmerter som pokker de første ukene, men ikke kjent det på mange uker nå... Plutselig i kveld kjenner jeg menssmerte tak innimellom igjenn... Kan dette tyde på abort????
Babylykke_09 Skrevet 19. september 2008 #2 Skrevet 19. september 2008 tror ikke du skal engste deg jeg menssmertene kan komme ujevnt over i første trimester, livmoren synker ikke helt ned de første ukene det går i rykk og napp i tillegg strammer magen seg voldsomt til tider fordi den gjør plass til babyen og livmoren som skal kunne vokse... hvis du engster deg veldig mye og du får veldig vondt, eller bare vil være på den sikre siden hadde jeg ringt til legen for å få avkreftet engstelsen mer beroligende å høre ting fra fagfolk klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå