Gå til innhold

Hva tenker dere når dere hører navnet Villemo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det negativt eller posetivt med navnet? Selv elsker jeg det, men vil høre hva andre mener.... Funderer på navn til min nyfødte....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det jentenavn eller guttenavn? Jeg tenker på Ville Valo, og for meg er det veldig positivt=) Men er ikke sikker på om jeg liker det...litt vanskelig å få tak på.

Skrevet

sagaen om isfolket. der er det ei som heter villemo.

Skrevet

Isfolket???

Skrevet

Tenker på "sagaen om Isfolket".

Skrevet

Villemo er Isfolket det for meg, ikke noe annet, vil alltid være det-men i positiv retning. Ser for meg ei jente med grønne øyne og villt rødt hår.

Skrevet

Sagaen om Isfolket såklart...

Har 3 eller 4 navn fra den serien som jeg vurderer til spiren :)

Skrevet

Ah, da mimrer jeg tilbake til den tiden jeg leste Isfolket... kanskje på tide å pakke bøkene frem igjen snart! :D

Villemo og Dominic...<3

Skrevet

Begge mine andre to heter noe fra Isfolket, så det er jo derfra jeg har det også:) Men lurte på om det var ett "mobbenavn" i dagens samfunn?

Skrevet

Kjempefint navn, men det første jeg også tenkte var Isfolket.

Skrevet

Jeg har bok 6-30 liggende på soverommet. Nylig begynt å lese de igjen. Første gang var på ungdomsskolen og jeg har ALDRI levd meg sånn inn i en serie ^^

Skrevet

Er det gutte eller jente navn?

Jeg spurte store jentene mine, som fortsatt er våkne, og de skrek ut: Nei,aldri i livet om det er et fint navn! Vi hadde blitt mobbet!

Så tenk deg godt om! ;)

Hilsen jentene mine som også har sjeldne navn. ;)

Skrevet

Tenker "Villemo og Magnhill" - folketonen.

Fin sang, spesielt navn.

Du da Lurvehette, hva tenker du?

Hvis babz'n kommer ut og han (for det er vel et guttenavn?) er en Villemo så go for it! ;)

Skrevet

Takket være Margit Sandemo, så er Villemo et jentenavn.

Selv om det også var reaksjoner i boken (i boken ja, der hvor hun rømmer til den gården sammen med slabbedasken) på navnet Villemo, hehe.

Skrevet

Jeg tenker på et lite gårdsbruk med rødmalte hus....

Skrevet

Det er både et gutte og jentenavn visstnok..

Skrevet

Tenker på ei søt jente som var på samme hotellet som oss på Gran Canaria i sommer.

Hadde aldri hørt navnet før, men likte det godt.

Skrevet

Tenker på isfolket tror jeg!

Ikke et navn jeg ville døpt ungen min. Men ikke det rareste navnet om dagen....så hvorfor ikke!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...