Gå til innhold

Dere som skal på Ahus.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg skjønner ikke helt hva vi skal rett etter fødsel, er det på sånn barsel hotel eller hvor skal vi? hehe føler meg litt teit når jeg spør nå assa men jeg lurer jo da:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men barsel på nye ahus er visst helt fanastisk!

Så vi har vel uansett noe stort å se frem til -med tanke på tia på barsel :)

Har bare hør masse bra, av venninner som jobber der!¨

Jeg tippa akkurat over til uke 39 nå! Hurra!!!

Skrevet

Men den nye barselavdelingen åpner jo ikke før 8 oktober!? eller?

Jeg skal uansett ikke ha før 5 november :) blir bra å føde på nytt sykehus sikkert!

Skrevet

Termin om 4 dager jeg da:/ så hvis jeg føder i løpet av de dagene får jeg vel ikke med meg det nye sykehuset jeg da eller??

Hva er egentlig forskjell på Barsel og det andre?? mulig jeg spør dumt assa, men aner som sagt ikke.

Skrevet

Jeg var på morkakesjekk nå denne uken og da sa jordmoren at den nye føden og barselavdelingen åpner 8 oktober hvertfall :)

Barsel er som et vanlig sykehusrom, på gamle ahus er det også 4-mannsrom og ikke bad på rommene, man har spiserom nederst i gangen, besøkstid osv.

Om det hadde vært pasienthotell så hadde det vært som å bo på hotell rett og slett..

Skrevet

Lite typisk da:( hehe.. jaja sånn kan det gå, nesten så jeg håper på overtid..eller nei, vil jo ha henne ut i natt helst jeg da.

jeg var også inne på Ahus denne uka, onsdag faktisk.

Snuppa elsker tydligvis å skremme meg så:/

men alt var heldigvis i orden.

Skrevet

Heeelt ok å føde på gamle sykehuset også altså :) siste an bryr seg om når man ligger å føder er at tapeten på veggene er litt blass liksom..

Jeg var veldig fornøyd da jeg fødte datteren min :) eneste jeg syntes var litt slitsomt var at jeg ble liggende som nr 6 på 4-manns rom på barsel, men dette er jo ikke akkurat daglig kost da! Var babyboom den natten/helgen jeg fødte og fullstendig kaos på føde og barsel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...