1prinsesse+1i magen Skrevet 19. september 2008 #1 Skrevet 19. september 2008 Sitter her å ser senkveld for meg selv, lillemor som gleda seg til senkveld sovna rett før det begynte, og kjæresten min som gleda seg til noe annet etter senkveld sovna han og gitt. Så da sitter jeg her alene da..stusselig.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 19. september 2008 #3 Skrevet 19. september 2008 Ja her sover det også en mann i en stol.. nei der beveget han visst litt på seg.. så kan han ikkje skjønne hvorfor han har vondt i nakken..
Mille** Skrevet 19. september 2008 #4 Skrevet 19. september 2008 Her er mannen i huset på byen, så jeg sitter å koser meg med godis og datan. Gruer meg litt til å legge meg alene, er litt mørkeredd, hehe...
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 19. september 2008 #5 Skrevet 19. september 2008 Ja liker heller ikke å være hjemme alene eller legge meg alene..Er også mørkredd. går ikke ned i kjelleren her når det er mørkt selv om mannen er hjemme
1prinsesse+1i magen Skrevet 19. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 19. september 2008 Er glad i å være alene jeg, liker å sitte å kose meg for meg selv. Men når en hadde regna med noe annet, da var det litt kjipt. Men nå har jeg vært på nett å bestilt en del klær som ingen har bruk for..sånn går det når en blir overlatt til seg selv : )
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 19. september 2008 #7 Skrevet 19. september 2008 Ja det hørtes gøy ut:) Å er jo ikke din feil. Du må jo ha noe å gjøre:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå