Gå til innhold

dere som ikke liker navnet Aron\Aaron hva heter deres barn ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ikke ha kalt ungen min for Aron, men går jo ikke rundt og sier at det er stygt o.l. Herregud,hva er poenget med det? det er jo et barns navn! Er det ikke bare la være å kalle sine egne unger det,hvis en ikkel liker et navn.

Mine godklumper heter Mikke & Sune.

Skrevet

ikke sant.takk gud for at folk har forskjellig smak sier bare jeg :)men jeg bare lurte. hi

Skrevet

Herregud, HI! Så utrolig usikker du er som skriver sånne innlegg! Jeg synes også at Aron er ganske harry, men drit i det da! Hvis du syns det er fint så holder vel det? Må alle være enige med deg, eller?

Skrevet

aron er kjempefint! Min heter Bastian and I love it

Skrevet

Gir ikke dyrenavn til barna mine.

Aron, Felix, Linus, Julius osv.

Skrevet

Aron har aldri noensinne vært et dyrenavn.

Skrevet

Min heter Trym Leander, og det ligger det en lang tråd om her, etter at en bitch hadde sett barnevognskiltet på vogna hans!!!

Skrevet

trym leander er kjempefint. enkelte folk eier ikke skam!

Skrevet

Naboen her har en katt som heter Felix og Julius bor i Kristiansand.

Men hvem er Aron og Linus?

Skrevet

Hehe,morsomt å se alle meningene her inne:)

At Aron er ett dyrenavn er nytt for meg i hvertfall. Har hørt at en hund har navnet Aro, likt men likevell ikke Aron!

Min sønn heter Aron,og jeg er kjempefornøyd med navnet:)

Skrevet

jeg vet om en hund som heter Kjersti og en katt som heter Tor Andre. Er det da dyrenavn siden noen har kalt dyrene siden det...?!

Skrevet

Det er vel helst katta og sjipansen som er oppkalt etter mennesker...

Skrevet

Jeg syntes Aron er kjempe fint jeg! kjenneren helt nydelig gutt som heter Aron. mange som ikke syntes Victor heller er noe fint men det er min sønn og vi som har valgt navnet vi syntes passet han:-) Ikke bry deg om hva andre syntes.

Skrevet

passet en gutt fo mange mange år siden som het aron daniel

Skrevet

uff, ikke vitsi å å lage egen tråd om Trym Leander - men må si meg enig med henne. det kjjipeste navnet jeg har hørt på lenge iallfall!aron ville jeg ikke klat mitt barn det heller, men folk gjør som de vil :o)

Skrevet

DarkNight*høygravid

Hehehe.. jammen godt sagt. Vet om fire hunder, de heter Turid, Thea, Tuva og Oscar.. Gjør det disse navnene til hundenavn?

Nei! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...