Gå til innhold

Awww, Maria Mena er så skjønn...=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde det ikke vært for at hun er to hoder høyere enn meg (særlig i de skoene) så hadde jeg putta henne i lomma og gått min vei, hehe.

Har alltid hatt sansen for henne, jeg=)

Videoannonse
Annonse
Gjest Nydelige Christina+HØYGRAVID!
Skrevet

Så henne tilfeldig på senkveld nå...men kjente hun nesten ikke igjen!

Er ikke hun blitt veldig tynn da? Hun var jo mye tjukkere før...og hadde annerledes hår...

Skrevet

Hehehe..det har ikke jeg. Kanskje hun er grei altså, men synge kan hun ikke. Har hørt henne live og det var ren tortur!!

Skrevet

Jeg har ALDRI hatt sansen for verken henne eller musikken hennes. Utrolig kjedlig musikk og kjedlig menneske i seg selv...men det er min mening da...

Skrevet

Jeg synes også hun er en flott artist.

Det er så ekte alt hun gjør. Det er som om du kan høre i teksten at dette er noe hun har vært gjennom. Hun har en egen nerve i det hun gjør synes jeg.

Skrevet

PS. Jeg trikket forbi henne i Bogstadveien i går:-)

Skrevet

ja, det har jeg faktisk troa på at var tortur cherry coke....

Utrolig kjedlig musikk!!!!

Skrevet

Det har ikke jeg, men skal tilstå at jeg har Belly Up på mp3-spilleren min;-)

Nå mente jeg mest som person, hver gang jeg ser henne i intervjuer på tv så synes jeg rett og slett at hun er kjempeskjønn.

Jeg kjenner henne jo ikke da, men hun gir et veldig godt inntrykk av seg selv=)

Skrevet

Henne har jeg virkelig ikke sansen for :s

Høres ut som hun har satt fast en potet i halsen jo :P

Skrevet

Synes hun virket veldig fjollete og tilgjort jeg. Men liker melodien i noen av sangene hennes, men ville ALDRI ha kjøpt skivene hennes da.

Skrevet

sikkert ok hun, har aldri hatt så veldig mening om ho,eller musikken.

men synes ho gjorde seg litt til i kveld...uff, stygt å si kanskje, men var ho helt edru i kveld??

Skrevet

Helt enig med deg! Hun virker både ekte som person og er en skjønnhet rent utseendemessig. Og akkurat den kombinasjonen er det litt mangelvare av i den bransjen. Vel synger hun vel ikke alltid like rent. Men det er en del av sjarmen hennes. Har litt sansen for den type sentimental og ektefølt musikk, vil jeg si. Og dama er jo ikke akkurat stygg, da. Men er enig i at hun ikke trenger å ta av seg mer.

Skrevet

Jeg sa til mannen:" Er maria mena full?" Så kanskje hun har drikket seg til mot e.l....;0

*sladre, sladre*

Skrevet

Myyy, ikke ødelegg hyllest-koze-klemze tråden min om Maria Mena med ondsinnet sladder da=(

*snufser*

Skrevet

Jeg synes ikke det er sjarmerende når en artist synger surt, men kanskje jeg er storforlangende..?=)

Skrevet

Jeg ELSKER Maria Mena, hun er en sinnsykt talentfull låtskriver og digger stemmen hennes. Jeg begynner nesten å gråte når hun synger, det er så sårbart, blotta og ærlig.. Men likevel så utrolig sterk.. Hun rører hvertfall meg laaangt inni musikk sjela.

Og så er hun søt, snill og ydmyk. Og dere som sier at musikken hennes er kjedelig.. Snakker vi om samme jenta eller? Har dere hørt musikken hennes? Skjønner liksom ikke hvor "kjedelig" kom fra..

Hun er er noe av det beste vi har å by på i Norge, og holder hun nervene sine i sjakk kommer hun til å bli STOR!

Skrevet

Før jeg leste tråden så sa mannen min at han hadde hørt radiointervju med henne er en dag og da var det bare: meg meg meg meg meg meg meg meg meg meg meg meg meg meg meg meg meg meg meg meg meg meg meg meg meg meg meg meg meg meg meg meg meg meg meg meg meg meg meg meg meg meg meg meg meg meg meg meg meg meg meg meg meg meg meg meg meg meg meg meg meg meg meg meg meg meg meg meg meg meg meg meg meg meg meg meg meg meg meg meg meg meg meg meg meg meg meg meg meg meg meg meg meg meg meg meg meg meg meg meg meg meg meg meg meg meg meg meg meg meg meg meg meg meg meg meg meg meg meg meg meg meg meg meg meg meg meg meg meg meg meg meg meg meg meg meg meg meg meg meg meg meg meg meg meg meg meg meg meg meg meg meg meg meg meg meg meg meg meg meg meg meg....................Men det er vel kanskje det intervjuerene er ute etter også?

Skrevet

Haha, hva annet kan man egentlig forvente når man intervjuer en artist? Dyptpløyende tanker om verdens tilstand? U-landshjelp? Økonomi? Politikk? USA's presidentvalg? Hun ble nok intervjuet for nettopp å snakke om _seg selv_. Skulle det vært noen annen grunn til intervjuet?

Skrevet

Og jeg er enig med neffi. Dørgandes kjedelig faktisk. Men så har ikke jeg sansen for de tilgjorte , såkalte sårbare og "ærlige" artistene. Hun er like mye et designa produkt hun som andre artister er. MEN, nok dissing fra meg...;)

Skrevet

Signerer denne Olgamor:o) Fantastisk bra artist.. Litt annet enn "touch my body, lick my lips, feel me on my fingertips la la la osv." Gaaah!!

Hun sang jo live istad, fantastisk spør du meg!

Har hørt Madonna live også, hun er artist, ikke mye bra sangstemme da ihvertfall.

Maria Mena er tander, ekte og skriver sine egne låter! En god artist!

Skrevet

Søt jente og behagelig musikk.

Men full som et øsekar.... sjarmerende. Hehe

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...