Gå til innhold

Baby og soving i vogn??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Når er det man kan begynne å legge babyen i vogn for å sove lurene sine ute? Vil at jenta mi skal sove ute i vogn noen av lurene i løpet av dagen... har erfaring med at de sover bedre da og at de får frisk luft...

 

Men når kan man begynne med å legge dem ut i vogn a??

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alt etter på vær og vind det. Er det fint vær, kan du legge ut når som helst. Helst ikkje direkte i sola.

Er det kuldegrader ute og nyfødt hadde eg nok venta litt ja.

 

Det er jo kjempefint å ta seg ein trilletur ut mens barnet sover i vogna og. Godt for både mor og barn. :)

 

Før i tida så skulle ein vere inne med barnet i 3 veker før ein tok barnet ut etter at ein var kome tilbake frå føden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...