babyborn08 Skrevet 19. september 2008 #1 Skrevet 19. september 2008 Når er det man kan begynne å legge babyen i vogn for å sove lurene sine ute? Vil at jenta mi skal sove ute i vogn noen av lurene i løpet av dagen... har erfaring med at de sover bedre da og at de får frisk luft... Men når kan man begynne med å legge dem ut i vogn a??
HegeAE Skrevet 19. september 2008 #2 Skrevet 19. september 2008 Alt etter på vær og vind det. Er det fint vær, kan du legge ut når som helst. Helst ikkje direkte i sola. Er det kuldegrader ute og nyfødt hadde eg nok venta litt ja. Det er jo kjempefint å ta seg ein trilletur ut mens barnet sover i vogna og. Godt for både mor og barn. Før i tida så skulle ein vere inne med barnet i 3 veker før ein tok barnet ut etter at ein var kome tilbake frå føden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå