mamma til 2 små Skrevet 19. september 2008 #1 Skrevet 19. september 2008 er det greit å bestille derifra? hvor mye betaler man ca i frakt? og er det så lenge man ikke handler over 200 kroner, så slipper man toll? jeg er helt grønn på utenlandske nettbutikker:)
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 19. september 2008 #2 Skrevet 19. september 2008 Ikke med nettbutikken, men da jeg bodde i USA EEELSKET jeg den butikken!!! Fant meg alltid noe jeg likte der... Sukk...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå