Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har et barn fra før på 4 år og var da veldig kvalm de første mnd. Nå er jeg gravid igjen, men er ikke kvalm, er bare et lite stykke på vei og lurer derfor på når jeg kan forvente at den setter inn....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

trur det er veldig forskjellig,min satte igang fra uke 4,er nå 8uker på vei...

Skrevet

fortsatt kvalm??? Hvor lenge pleier den å vare?? Husker at jeg gikk ned ganske mange kilo sist, håper egenlig jeg gjør det denne gangen også=) Da slipper jeg å få angst når kiloene kommer snikendes igjen ut over svangerskapet.....

Gjest ønsket oppfyllt
Skrevet

trenger ikke bli kvalm. jeg er 11uker nå, ikke vært kvalm en eneste dag hittil:)

Skrevet

Det er veldig variert. Jeg ble kvalm i uke seks og var det hele svangerskapet. Spydde til siste dag. Dette er relativt sjelden, men det forekommer. Derfor syter jeg med et nytt svangerskap.

Skrevet

jeg er fortsatt litt kvalm,men mest om kvelden egentlig,de sises at hvis du blir kvalm,så går den over i 12-14uke :D men noen går lengere enn det også da.

Jeg har gått den 8kg på 4uker.... :( men regner med at de kommer fort på igjen når kvalmen er borte

Men du kan være sååå heldig at du slipper,og det håper jeg

Skrevet

Hei

Jeg ble kvalm når jeg var 6+4 ca, og er det fortsatt.... :(

Spyr om morran, og må passe på å ikke bli sulten, for da blir jeg kvalm igjen.... Er 8+6 i dag, og skal på første legekontroll på mandag.

Skrevet

jeg var kvalm med nr 1 og derfor regner jeg nesten med at jeg blir det med nr 2 også =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...