Gjest Tale30 Skrevet 19. september 2008 #1 Skrevet 19. september 2008 Jeg går på gravid-yoga og der har vi lært en sånn pusteteknikk som vi skal bruke i siste åpningsfase. Den kalles pesepust eller noe, og man skal pese som en hund. Ja, jeg skulle prøve da.. og satte meg til rette (følte meg som en middels idiot). Katten klikka helt.. Begynte å hoppe rundt på gulvet før han kom løpende mot meg og fiket til meg i ansiktet med poten. Whats up? Kanskje jeg er mer overbevisende som hund enn jeg hadde forventet
Heldig mamma til ♥to gutter♥ Skrevet 19. september 2008 #2 Skrevet 19. september 2008 He, he.. Interessant! Jeg er gravid for første gang og tenker å melde meg på yogakurs når jeg kommer litt lenger i graviditeten. Men har 2 katter, så kanskje det ikke er å anbefale..? :-)
mimmi!! Skrevet 20. september 2008 #3 Skrevet 20. september 2008 Hei! Har ikke katt men hund,og han blir og heeeelt banan om jeg puster/peser i forb m trening/yoga -han tror det er en invitt til lek tror jeg;)steng deg inne på badet eller noe-eneste som funker:);
Gjest Tale30 Skrevet 20. september 2008 #4 Skrevet 20. september 2008 Merkelige greier altså. Katten min ser dritredd ut rett og slett. Jeg får låse meg inn på soverommet. Til deg som vurderer å begynne på gravid-yoga: Det er absolutt å anbefale altså. Kan jo ikke si noe om hvorvidt det hjelper i fødselen enda, men det er i alle fall fint underveis i svangerskapet. Man lærer jo blant annet bekkenbunnsøvelser og avspenning.
Vil Skrevet 20. september 2008 #5 Skrevet 20. september 2008 Ha ha, så kult! Skulle ønske jeg hadde en gal hund óg, men er allergisk. :-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå