Monstermamma Skrevet 19. september 2008 #1 Skrevet 19. september 2008 Hvor høyt er spisebordet ditt (fra gulv til bordplate)? Hva slags belysning har du over benken/under overskapene på kjøkkenet?
~Roskva~ Skrevet 22. september 2008 #3 Skrevet 22. september 2008 Jeg husker ikke hvor høyt spisebordet er - vanlig spisebordhøyde ;-) Er ikke det 75cm eller noe? Over den ene benken har vi samme downlights som i stua og resten av kjøkkenet, over "arbeidsbenken" har vi tre pendler fra IKEA.
Mininni Skrevet 22. september 2008 #4 Skrevet 22. september 2008 Joda! Tror spisebordet er 72-73 cm høyt. Over kjøkkenbenken har vi enkeltvise, runde, flate spot'er med ca 20 cm mellomrom. Det har jeg ikke funnet på selv, altså, det var HTH som foreslo det Hvis du ser på denne linken ser du spot'ene på overskapet til venstre i bildet, men våre sitter altså mye tettere. http://www.hth.no/Default.aspx?ID=3318&ShopGroupParentID=123&ShopProductGroupID=124&ShopProductID=971
Monstermamma Skrevet 22. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 22. september 2008 Pendler fra Ikea, hva slags lamper er det da? Hmm, nå ble jeg veldig i tvil. Har på en måte tenkt vanlige lysrør vi, med stikkontakter, men synes spotter er penere da! Hvordan er de i fht arblys?
heisand? Skrevet 22. september 2008 #6 Skrevet 22. september 2008 spotter under overskapene, utrolig fint og pent enn sånt lysrør synes jeg, men det kommer jo ann på smak og om det er gammelt eller nytt kjøkken. spisebord har vi ikke plass til, så her er det et stuebord som brukes til middag og andre måltider. det er et spisebord som er kappet beina på.
Raych Skrevet 22. september 2008 #7 Skrevet 22. september 2008 Bordet vårt er 80cm høyt. Vi har enkle spotter under overskapene:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå