Gå til innhold

Charter Svein...-

Anbefalte innlegg

Skrevet

...er så kjekk og sjarmerende. Jeg meldte meg på programmet, men kom desverre ikke med i denne omgang :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har møtt Svein, han er en mann med aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaallt for mye energi:) hehe. Men morsom er han!

Skrevet

Uffda, synd du ikke kom med. Men det må da finnes flere hjerneskada alkiser der ute?

Skrevet

Han er bare bra :) Mye pga han er som han er. Helt seg sjøl, lager ikke noe ekstra liksom :)

Skrevet

Han ser jo så vanvittig snill ut den fyren;)syns han er ganske festlig og lite selvhøytidelig.Sånn burde vel kanskje flere ha vært?tror ikke han bryr seg så veldig om han "driter" seg ut:)Nei Svein liker jeg.

Skrevet

Og du kommer til å være evig takknemlig ovenfor tv3 for det etterhvert=)

Tror ikke det finnes en irriterende og ekkel mann.. blæh.. Får helt fnatt hver gang jeg hører latteren hans..*grøsser* Tror du ikke skal deppe av den grunn, du kan gjøre SÅ mye bedre enn det=)

Skrevet

Jo, i passelige doser, kunne han sikkert gått an å ha i nærheten. Men tror jeg hadde blitt mektig irritert og dritlei etter kort stund, ja.

Skrevet

Mannen er jo helt håpløs, tror han er DEN mannen , oppfører seg som en kåt 14 åring.

Eier jo null respekt ovenfor andre og tenker kun på seg selv, ser dere ikke det?

Smakløs mann!!

Tragisk hele mannen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...