Anonym bruker Skrevet 19. september 2008 #1 Skrevet 19. september 2008 ...er så kjekk og sjarmerende. Jeg meldte meg på programmet, men kom desverre ikke med i denne omgang
Zekiye Skrevet 19. september 2008 #3 Skrevet 19. september 2008 Jeg har møtt Svein, han er en mann med aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaallt for mye energi:) hehe. Men morsom er han!
Anonym bruker Skrevet 20. september 2008 #4 Skrevet 20. september 2008 Uffda, synd du ikke kom med. Men det må da finnes flere hjerneskada alkiser der ute?
teddybear Skrevet 20. september 2008 #5 Skrevet 20. september 2008 Han er bare bra Mye pga han er som han er. Helt seg sjøl, lager ikke noe ekstra liksom
Anonym bruker Skrevet 20. september 2008 #6 Skrevet 20. september 2008 Han ser jo så vanvittig snill ut den fyren;)syns han er ganske festlig og lite selvhøytidelig.Sånn burde vel kanskje flere ha vært?tror ikke han bryr seg så veldig om han "driter" seg ut:)Nei Svein liker jeg.
Gjest Skrevet 20. september 2008 #7 Skrevet 20. september 2008 Og du kommer til å være evig takknemlig ovenfor tv3 for det etterhvert=) Tror ikke det finnes en irriterende og ekkel mann.. blæh.. Får helt fnatt hver gang jeg hører latteren hans..*grøsser* Tror du ikke skal deppe av den grunn, du kan gjøre SÅ mye bedre enn det=)
Anonym bruker Skrevet 20. september 2008 #8 Skrevet 20. september 2008 Jo, i passelige doser, kunne han sikkert gått an å ha i nærheten. Men tror jeg hadde blitt mektig irritert og dritlei etter kort stund, ja.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2008 #9 Skrevet 20. september 2008 Mannen er jo helt håpløs, tror han er DEN mannen , oppfører seg som en kåt 14 åring. Eier jo null respekt ovenfor andre og tenker kun på seg selv, ser dere ikke det? Smakløs mann!! Tragisk hele mannen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå