Ett_øyelokk.... Skrevet 19. september 2008 #1 Skrevet 19. september 2008 eller noen pene gjerne litt sexy klær til et julebord til jobben til min mann.. Det har seg sånn at det er ei dame der som flørter med min mann og henger ganske mye med ham... Jeg liker det ikke og det vet både han og hun, og ting har roet seg veldig.. Jeg stoler på min mann og vet med sikkerhet at det ikke har skjedd noe mellom dem. Jeg føler behov for å "vise" meg litt ovenfor denne kvinnelige kollegaen.. Men hva gjør jeg da? Jeg bruker til vanlig str. 44 i klær/bukser og 40/42 i gensere, har forsåvidt kraftige legger og brede lår... Trekker mest over magen.. Hvilken kjole passer jeg best da? Fotsid, lang, til leggen, kne lang eller kortere?? Eller bør jeg satse på andre ting? Veldig takknemmelig for råd her altså! Skal prøve å slanke meg noen kilo til november... Det SKAL jeg gjennomføre...
Erisa* Skrevet 19. september 2008 #2 Skrevet 19. september 2008 Jeg tror jeg ville gått for noe mørkt, langt, med litt utringning, og stramt under bysten, deretter løst nedover. Gjerne noen fine detaljer ved bysten, men ikke noe store mønster. Hvis du vil ha fokus bort fra leggene bør du vel unngå noe til leggen eller kneet. Høye heler, men ikke så høye at du ikke klarer å gå bra i dem, og kanskje et korsett? Det er jo ganske sexy når du tar av deg kjolen om kvelden også Og sånn hold-in strømpebukse.
Gjest Skrevet 19. september 2008 #3 Skrevet 19. september 2008 Kjoler med høyt liv synes jeg er fine hvis de skal skjule mage/lår. Er samme størrelse som deg, men med en relativt smal midje som noen kjoler fremhever med et bånd rundt o.l. Jeg trives i de kjolene i hvertfall. Ellers bruker jeg hold inn truse og strømpebukse hvis jeg skal ha en noe trangere kjole. Liker selv p være helsvart jeg da, og det skal visstnok se slankende ut også... Prøv forskjellige kjoler sammen med ei venninne som kan si meninga til deg uten at du blir såra...
Ett_øyelokk.... Skrevet 19. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. september 2008 Denne likte jeg veldig godt: http://www.jkdress.com/products_detail.asp?id=4361 Det er liksom i overgangen mellom legg/knær/lår som jeg har mest komplekser for.. Men denne val liksom over der... kan brukes med støvletter eller som hun har på seg på bildet
Erisa* Skrevet 19. september 2008 #5 Skrevet 19. september 2008 Tja.. Den var fin helt til det nederste syns jeg. Er redd det kan bli litt "klumpete" helt nederst. Jeg ville valgt en fotsid en, uten sånn - ja hva skal man kalle det.. Men skoene var fine:) Og veldig fint med sånt rødt belte.
Erisa* Skrevet 19. september 2008 #6 Skrevet 19. september 2008 og altså: jeg har jo ikke sett deg, så det er jo egentlig helt håpløst å spørre meg:) Jeg bare svarer det jeg tenker med en gang:)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 19. september 2008 #7 Skrevet 19. september 2008 Her er mitt stalltips!! Bruk formene dine for alt det er verdt og bruk shape-wear under klærne. Kjøp et sigarettskjørt med høyt liv og ta på en bluse/høyhalsed trang genser som du har nedi skjørtet.. strømper med søm og høye sko. Du skal ikke gjemme deg bort, du skal synes!!!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 19. september 2008 #8 Skrevet 19. september 2008 ps: skjørtet går til rett under kneet!!
Ett_øyelokk.... Skrevet 19. september 2008 Forfatter #9 Skrevet 19. september 2008 Veldig godt tips da.. Må prøve å legge den dårlige selvtilliten/selvbilde på hylla for en kveld da =/ Hadde vært rå kult å komme i det der da.. Er ca 167 på strømpelesten, så håper det hadde passet meg =/ Flere =) ?
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 19. september 2008 #10 Skrevet 19. september 2008 Det hadde vært helt perfekt det. Men fy fy med støvletter til. Da blir det for påkledd. Strømpene skal synes og det skal leggene også. ;p
Erisa* Skrevet 19. september 2008 #11 Skrevet 19. september 2008 Syns det hørtes ut som en god ide. Likte det med strømpebukse med søm:) Og kanskje ta deg råd å fikse håret av en frisør? Er du 167 så skal i alle fall ikke det sette noen stopper, syns jeg:)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 19. september 2008 #12 Skrevet 19. september 2008 eeeep. ei strømpebukse. strømper er tingen her!! og hofteholdere.. Du må være sexy fra innerst til ytters. Er absolutt ingen som er sexy med strømpebukse med hold-in. Derimot er man sexy med feks shape-wear som funger som strømpeholder og hold-in!
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 19. september 2008 #13 Skrevet 19. september 2008 Jeg var litt i dine sko i fjor, ei dame på sambos jobb som alltid prøvde seg, og jeg ville vise meg... Etter 2 tette fødsler følte jeg at kroppen var litt hærpa... Først satt jeg på extentions og fikk rumpelangt hår så gikk jeg inn i en undertøysforettning og ba om noe som skulle gi meg bra figur. Fins jo såååå mye fiffig!! Så kjøpte jeg meg en fotsid sort kjole med utrigning og satt på akrylnegler. Følte meg SÅÅÅ flott, og dama holdt seg langt unna! ) Lykke til!!
Ett_øyelokk.... Skrevet 19. september 2008 Forfatter #14 Skrevet 19. september 2008 Lurer litt på hvor jeg kan få ta i et slikt skjørt jeg... i min størrelse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå