Anonym bruker Skrevet 19. september 2008 #1 Skrevet 19. september 2008 Jeg er så nysgjerrig på hvem det er intriger blant i skal vi danse! ? Noen som vet? Jada,skaff meg ett liv som bryr meg om sånne ting,hehe:p
Anonym bruker Skrevet 19. september 2008 #2 Skrevet 19. september 2008 (jeg signerer anonymt, for da kan jeg innrømme at jeg kjøpte bladet kun for å lese reportasjen:-P) Det var egentlig bare det at det hadde blitt så mange skilsmisser etter folk hadde vært med på skal vi danse, og egentlig mente vel se og hør at dette var pga. sjalusi, og at det hersket en "forbannelse" over programmet...hehe... pretty bad, ja! (MERK: Husk hvem kilden er!)
Anonym bruker Skrevet 19. september 2008 #3 Skrevet 19. september 2008 Ååå ja,heheh..Var ikke mer enn det nei:p Jeg vil også signere anonymt,orker ikke og bli hetsa for det her! he he:)
Anonym bruker Skrevet 19. september 2008 #4 Skrevet 19. september 2008 Det samme skjedde visst da serien begynte i USA. Mye puling i kulissene og skilsmisser etterpå. Det er kanskje ikke så rart med tanke på hvr utrolig fysisk det er og veldig intimt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå