Gjest Skrevet 19. september 2008 #1 Skrevet 19. september 2008 ..hvor lang tid tok det før dere ikke hadde smerter i magen? På mandag er det tre uker siden for meg og jeg må enda ta paracet hver tredje time. Det er bedre, men ikke helt i form.
Tarantellamora Skrevet 19. september 2008 #2 Skrevet 19. september 2008 det synes jeg var veldig lenge. Jeg tok paracet i under en uke, i hvert fall! Tror ikke det var mer enn tre dagers tid.. Jeg hadde bare positive opplevelser med KS.. Du kan ikke ha fått en infeksjon i såret eller et av lagene innenfor? Hvilke smerter er det? Akkurat likedan de du hadde i starten??
Gjest Skrevet 19. september 2008 #3 Skrevet 19. september 2008 Hadde smerter i en uke. Vondt i mange uker. Ubehag som var plagsomt i ca 4 mnd.
trudy Skrevet 19. september 2008 #4 Skrevet 19. september 2008 Jeg tok ikke smertestillende etter jeg kom hjem fra sykehuset, tre dager etter keisersnittet. Det strammet fortsatt litt da ved brå bevegelser ol, men ikke så mye at jeg trengte smertestillende.
EnJente_m_EnJente Skrevet 19. september 2008 #5 Skrevet 19. september 2008 Merkelig altså, jeg hadde heller ikke vondt, første uken på sykehuset var jo noe vondt, men vil ikke kalle det KJEMPEsmerter. Ja jeg tok smertestillende, men er nok forskjell på hva folk kaller vonde. NÅR det er sagt, så er dette din smerte, og det er forferdelig at du opplever dette, ta kontakt med lege, og si det som det er. Du skal ikke måtte gå med smerter som dette.
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 19. september 2008 #6 Skrevet 19. september 2008 det hørtes ikke helt bra ut synes jeg da.. tok ikke smertestillende etter vertfall maks 1 uke...
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 19. september 2008 #7 Skrevet 19. september 2008 Jeg gikk lenge,gikk på en blanding av ibux og paracet,men så hadde jeg infeksjon også da.Kanskje du skulle fått det sjekket?Tatt en crp?
polarn & pyrene Skrevet 19. september 2008 #8 Skrevet 19. september 2008 Det hørtes lenge ut. Syntes du skal ta en telefon til legen. Jeg sluttet med smertestillende den dagen jeg reiste hjem fra sykehuset som var dag 3. hadde litt småvondt, men ikke slik at jeg behøvde smertestillende. Og det tok med nesten 3 mnd før jeg ble helt "frisk" nå er det 4 mnd siden og jeg kan da ha litt stikkninger om jeg overanstrenger meg.
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 19. september 2008 #9 Skrevet 19. september 2008 samme her max en uke...
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 19. september 2008 #10 Skrevet 19. september 2008 6 uker, men jeg fikk betennelse da. Den dagen vi reiste hjem fra sykehuset fikk jeg nytt plaster på såret. Et par dager etter at vi kom hjem dusjet jeg. Når jeg var ferdig skulle min mann rive det av... Jeg ba han gjøre det fort, men det viste seg at de hadde tapet på såret så jeg besvimte.... Var nok det som gjorde hele greia mi :-( Ta deg en tur til legen og få sjekket om du har en infeksjon, kanskje du trenger antibiotika.
Gjest Skrevet 20. september 2008 #11 Skrevet 20. september 2008 Takk for svar alle sammen! Ser ut som jeg må ringe legen på mandag da... Det svir over såret, midt oppe på magen liksom. Akkuart som det er inne i magen.
Sylteflesk Skrevet 20. september 2008 #12 Skrevet 20. september 2008 Jeg tok smertestillende i ca en uke hvis jeg husker riktig, etter det hadde jeg fortsatt ubehag ved bevegelse, men ikke smerter. Det var bare vondt når jeg reiste meg opp av sengen, dype stoler osv., ikke hele tiden.
*Ulrikke* Skrevet 20. september 2008 #13 Skrevet 20. september 2008 Jeg tok hastesnitt en søndag og jeg tok siste smertestillende onsdag morgen. Det betyr ikke at det ikke gjorde vondt altså, det var jo grusomt å snu seg i senga, sette seg opp osv - men jeg følte liksom at den smerten var "grei" allikevel... Snittet merket jeg lenge, det gikk fra kjempevondt til vondt til ubehagelig liksom... Men hvis du fortsatt må ta SÅ mye paracet, så synes jeg at du skal få noen til å se på snittet!
Tarantellamora Skrevet 20. september 2008 #14 Skrevet 20. september 2008 Kan faktisk høres ut som en infeksjon..Godt du lar legen se på det! :-)
celodi Skrevet 20. september 2008 #15 Skrevet 20. september 2008 Med nr.1 gjorde det ikke sånn kjempe vondt etterpå.Men tok lengere tid med nr.2.Da hadde jeg vondt lenge etter.Spesielt når jeg lå i senga,klarte ikke snu meg over på venstre side på over 3 mnd.. Men i fin form ellers..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå