Shiny84 Skrevet 19. september 2008 #1 Skrevet 19. september 2008 er det vanlig at tappen er høyt plassert 4-5 dager etter el? ved vanlig syklus eller graviditet? hvordan er det med sekret ved tidlig grav.? er det noen spes konsistens?, står ikke på pernille... leste litt på pernille, men er så lite forklarende, kan være meg hit å dit, min er høyt plassert lukket våt og passe hard og bakover bøyd, Kanskje det uansett er litt tidlig å sjekke nå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå