Ramirez Skrevet 19. september 2008 #1 Skrevet 19. september 2008 hehe, er bare så glad nå, søsteren min som har ønsket å bli gravid i flere år har nå blitt velsignet med TO stk barn i magen:) synes det er så moro! og håper resten av svangerskapet går bra..
Torpekjærringa Skrevet 19. september 2008 #2 Skrevet 19. september 2008 Så koselig ) Gratulerer !! jeg ble tante til tvillinger 25 aug - 2 bittesmå nurk på 1,5 kg! Men alt går bra med dem , heldigvis. Min bror & svigerinne har prøvd i mange år -og har nå 2 små !! ( prøverør )
Ramirez Skrevet 19. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. september 2008 Gratulerer til deg og dine også! Såå stas når drømmene blir oppfylt! Prøverør, da er de vel toeggede? Hvilke(t) kjønn? Ser ut til at søstern sine er eneggede, men de har ikke klart å avsløre kjønnet ennå.. Ikke at det betyr så mye heller;-)
mathildas_mamma Skrevet 19. september 2008 #4 Skrevet 19. september 2008 Gratulerer! Er faktisk i akkurat samme situasjon selv nå! Min søster var på ultralyd i dag, og der avslørte det seg to småtroll inne i magen er 7 uker på vei, tidlig enda Gleder meg masse til å bli tante til to!!!!
Torpekjærringa Skrevet 19. september 2008 #5 Skrevet 19. september 2008 Ja, en liten gutt & ei lita jente )) gleder meg til å se dem i morgen igjen )) Betyr ingenting hvilket kjønn det er vettu - stor stas for tante uansett ))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå